Śmierć ze starości...

1. Data: 2001-08-27 15:41:56

Temat: Śmierć ze starości...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Roger Jackowski" <r...@o...most.org.pl> wrote in message
news:3B8A5F9C.74A4C3FD@ole.most.org.pl...

> o! - a to ciekawe. bo mnie uczyli ze jak najbardziej

A na czym polega taka śmierć ze starości?

> czesto tak jest. ale nie zawsze i nie jest to "naturalna",
> "przyrodzona" cecha podeszlego wieku.

Naturalną kolejnością rzeczy w przyrodzie jest bycie zjedzonym :-)

> to wszystko sa _choroby_. tymczasem mozna przezyc zycie nie chorujac
> ani razu i umrzec. bedac _zdrowym_.

Czy możesz przybliżyć nieco temat?

> trywializujesz powazne zagadnienie do granic absurdu

Może, zatem przedstaw to jak Ty to widzisz.

2. Data: 2001-09-16 14:21:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy żaden medyk nie ma ochoty wypowiedzieć się w poniższym temacie?

> [...]
>
> Czy możesz przybliżyć nieco temat?

> Może, zatem przedstaw to jak Ty to widzisz.

kolonoskopia?
Dyskopatia i nowotwór - Prosze o rade !!
siniaki
antykoncepcja i biegunka
Stymulacja miesni