Śmieszne czy tragiczne?

1. Data: 2014-10-31 16:44:51

Temat: Śmieszne czy tragiczne?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Komentarz katola pod tekstem księdza, który związki partnerskie traktuje jak
zabójstwo. Najpierw zdziwiło mnie że klecha głosi że miłość to zabójstwo, ale
najbardziej oszołomił mnie ten komentarz:

Ksiądz Ireneusz Wołoszczuk ma rację, ze wzdraga się kampanią przeciwko Kościołowi.
5,000 lat, Pismo Święte ukazuje, że homoseksualizm jest grzechem moralnym, który jest
karany przez Boga! Po co więc to promować? Przecież to jest powodem upadku Ukrainy,
która stanęła po stronie FEMENU!