Śmieszne pytanie - Kac i drgawki :]

1. Data: 2005-06-04 16:00:00

Temat: Śmieszne pytanie - Kac i drgawki :]
Od: Bept <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was - powiedzcie mi czy jest jakiś sposób (poza niepiciem ;)na te
pierniczone rozedrganie które jest ponoć obajwem hipoglikemii - po małej
imprezce następnego dnia czuje się jak galareta właśnie :) cały
wewnętrznie dygoce takie jakby kołatanie serca. Co może na to pomóc?

Pozdr
MM

2. Data: 2005-06-04 16:02:49

Temat: Re: Śmieszne pytanie - Kac i drgawki :]
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bept napisał(a):
> [...]
> imprezce następnego dnia czuje się jak galareta właśnie :) cały
> wewnętrznie dygoce takie jakby kołatanie serca. Co może na to pomóc?

witamina C + wapno + sporo wody mineralnej przed pójściem spać

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-06-04 18:12:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jun 2005, Bept wrote:

> [...]
> imprezce następnego dnia czuje się jak galareta właśnie :) cały
> wewnętrznie dygoce takie jakby kołatanie serca. Co może na to pomóc?

na drugi raz zglos sie do lekarza, bo
czy to nie bylo czasami delirium tremens? - Chyba nie ma nic
lepszego jak niepicie

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2005-06-06 19:06:10

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bept" <b...@p...com> napisał w wiadomości

Witaminka C + magnez lub pic z konkretna zagrychą.

kardiomiopatia przerostowa koniuszka lewej komory
Alkohol a Aspartam; to naprawde trujacy mix?
węzeł chłonny
Rehabilitacja po odczepionym czworoglowym uda
Rany w nosie na przegrodzie?!