Widzę ciemną plamkę która podąża za wzrokiem

1. Data: 2005-06-04 18:05:54

Temat: Widzę ciemną plamkę która podąża za wzrokiem
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kilka lat temu zacząłem widzieć ciemną plamkę, która bezwładnie podąża za
wzrokiem. "Nakłada" się ona przez lewe oko. Jest niezbyt wielka.

Nie przeszkadzało mi to, więc nic nie robilem. Ostatnio jakoś mi jakby to
bardziej przeszkadza, bo czasami nie moge przestać skupiać na niej uwagi. Więc
może się powiększyła?

Co to może być?

Marian

2. Data: 2005-06-05 06:16:58

Temat: Re: Widzę ciemną plamkę która podąża za wzrokiem
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jun 2005 20:05:54 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> Co to może być?

To samo, co zawsze, od wielu lat, średnio raz w tygodniu (może trochę
rzadziej).

Use the google, Luke.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-06-08 12:37:11

Od: "Gucio" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to może być?

Retinoblastoma? Ale to chyba częściej u dzieci (z tego co wiem).
Charakteryzuje się białą plamką widoczną z zewnątrz, ale nie wiem, jak to
się objawia od wewnątrz.
Lepiej, żeby to nie było to, bo kończy się amputacją gałki ocznej.

Gucio

4. Data: 2005-06-08 12:50:03

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się objawia od wewnątrz.
> Lepiej, żeby to nie było to, bo kończy się amputacją gałki ocznej.

dobrze sie czujesz?
casus

5. Data: 2005-06-08 23:35:58

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

casus wrote:

> dobrze sie czujesz?
> casus

Casus wytłumacz mu, pewno po raz 100-ny, co to jest, bo pytający po tej
"kompetentnej "wypowiedzi Gucia chyba w nocy ze strachu spać nie może.

--
w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
"wp" Pozdr.

6. Data: 2005-06-09 12:20:00

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.

Gucio powinien zdac sobie sprawe, ze piszac takie niekompetentne rzeczy na
grupe moze spowodowac reakcje taka, o jakiej piszesz. Coz, trudno w
internecie zganic osoby nieodpowiedzialne i nie zdajace sobie sprawy z tego
co pisza.
A ta plamka to met w ciele szklistym i nalezy o tym sobie poszukac w
archiwum, bo mnie beda bolec po kolejnym pisaniu tego samego.

pozdr.

casus

Śmieszne pytanie - Kac i drgawki :]
kardiomiopatia przerostowa koniuszka lewej komory
Alkohol a Aspartam; to naprawde trujacy mix?
węzeł chłonny
Rehabilitacja po odczepionym czworoglowym uda