aspiryna - przedwakowanie?

1. Data: 2005-06-04 19:00:28

Temat: aspiryna - przedwakowanie?
Od: "pawel" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pytanie jak w temacie, choć to może nie przedawkowanie ale uczulenie.
Kobieta 38 lat, bardzo rzadko chorująca i używająca leków. Ostatnio przez
kilka dni powalona wirusem (wysoka temperatura, ból głowy, osłabienie) -
kurowała się aspiryną po konsultacji lekarza. Choć jak teraz to widzę, że i
może za dużo (7 tabletek musujących na dobę). Po tym reakcja alergiczna na
skórze (przedwczoraj) - już ustąpiła (lekarz zalecił wapno, clartitynę), ale
dzisiaj bóle stawów - nadgarstek, kolano, bark??
Czy te bóle mogą mieć zwiazek z tym co opisałem??
Osoba ta nigdy wcześniej nie cierpiała na tego rodzaju dolegliwości.
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Paweł

2. Data: 2005-06-05 07:03:34

Temat: Re: aspiryna - przedwakowanie?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy te bóle mogą mieć zwiazek z tym co opisałem??
> Osoba ta nigdy wcześniej nie cierpiała na tego rodzaju dolegliwości.

Nie jestem lekarzem, ale czy 7 tabletek na dobę to nie trochę za dużo? No,
ale skoro lekarz tyle zalecił...

Pozdrawiam.
Barbara.

3. Data: 2005-06-05 07:17:36

Od: Tomasz Jarzynka <t...@Z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. wrote:

> Nie jestem lekarzem, ale czy 7 tabletek na dobę to nie trochę za dużo? No,
> ale skoro lekarz tyle zalecił...

Dawka hepatotoksyczna zaczyna sie od 5-7g a 7 tabletek to 3,5g, wiec troche
za blisko.
Dodam tylko, ze przedawkowanie aspiryny jest bardzo przykrym sposobem na
smierc.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Windows CE Me NT"

4. Data: 2005-06-08 12:35:06

Od: "Gucio" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> może za dużo (7 tabletek musujących na dobę). Po tym reakcja alergiczna na

Jakbyś miała w tym czasie okres, to by prawdopodobnie było nieśmiesznie =
zwiększenie obfitości krwawienia.

Gucio

Widzę ciemną plamkę która podąża za wzrokiem
Śmieszne pytanie - Kac i drgawki :]
kardiomiopatia przerostowa koniuszka lewej komory
Alkohol a Aspartam; to naprawde trujacy mix?
węzeł chłonny