Śniadanie uroczyste

1. Data: 2002-06-24 10:23:57

Temat: Śniadanie uroczyste
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale lekkostrawne, prościutkie, tak żeby się dało bardzo szybko przygotować i
zjeść w łóżku :))

Na dwie osoby oczywiście ;)

Szukam inspiracji na menu....

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-06-24 11:10:10

Temat: Re: Śniadanie uroczyste
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ale lekkostrawne, prościutkie, tak żeby się dało bardzo szybko przygotować
> zjeść w łóżku :))
>
> Na dwie osoby oczywiście ;)
>
> Szukam inspiracji na menu....
>
> Pozdrawiam, Aga

Ech ta młodzież!
To ma być uroczyste i prościutkie, i szybkie, i łóżkowe??? To się mniej
więcej wyklucza, niestety!
Choć.... pamiętam jedno "uroczyste" śniadanie na dwie osoby w łóżku -
parówki i Mandaryn ( dla młodzieży: Mandaryn to był taki słodki pomarańczowy
likier, tak upiornie słodki, że aż... - no nie, nie będę się wyrażał).
A serio: DOBRY szampan (żadne tam gazowane wino) i ostrygi.
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-06-24 11:36:06

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> likier, tak upiornie słodki, że aż... - no nie, nie będę się wyrażał).
> A serio: DOBRY szampan (żadne tam gazowane wino) i ostrygi.

Nie taka znowu młodzież :)) Choć duchem jeszcze napewno...

Szybkie musi być, bo chce je przyrządzić jak będzie jeszcze spał, no i w
łóżku bo ma klimat :))

A mandaryn to ksywa naszego kumpla (zresztą nikt w zasadzie nie pamięta już
jego prawdziwego imienia) i o mało się nie popłakałam ze śmiechu,
wyobrażając sobie jak na śniadanie wsuwamy Mandaryna :))
Ostrygi powiadasz... gdzie w Krakowie kupić świeże... chyba odpada w
przedbiegach :((

Pozdrówka, Aga

1. Data: 2002-06-24 12:03:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek napisala:

> przygotować

Nie wiem, czy takie znowu eleganckie, ale na pewno szybkie -
jajecznica na grzankach. Grzanki nieduże, tak na jeden kęs,
a jajka "prawdziwe", nie te pachnące wędzoną rybą albo gazetą.

Krycha

1. Data: 2002-06-24 12:28:49

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy takie znowu eleganckie, ale na pewno szybkie -
> jajecznica na grzankach. Grzanki nieduże, tak na jeden kęs,
> a jajka "prawdziwe", nie te pachnące wędzoną rybą albo gazetą.

Super pomysł, do tego malutkie pomidorki, jakaś delikatna suróweczka (JAKA
??? ;)), sok świeżo wyciśnięty z pomarańczy i maliny :)))

Dzięki.... na coś tak prostego to nie wpadłam :))

Aga

1. Data: 2002-06-24 13:06:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, czy takie znowu eleganckie, ale na pewno szybkie -
> jajecznica na grzankach. Grzanki nieduże, tak na jeden kęs,
> a jajka "prawdziwe", nie te pachnące wędzoną rybą albo gazetą.
A ja myślałem, że chodzi o coś dodatkowego i specjalnego... :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-06-24 13:13:03

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie taka znowu młodzież :)) Choć duchem jeszcze napewno...
Z pewnością, skoro się myśłi o uroczystym śniadanku.....

> Szybkie musi być, bo chce je przyrządzić jak będzie jeszcze spał, no i w
> łóżku bo ma klimat :))
On czy łóżko???
> [...]
> jego prawdziwego imienia) i o mało się nie popłakałam ze śmiechu,
> wyobrażając sobie jak na śniadanie wsuwamy Mandaryna :))
Ja też wówczas o mało nie popłakałem się ze śmiechu, ale z przyczyn
kulinarnych - zestawienie parówek z likierem pomarańczowym było tak
oryginalne, że najpierw nie wiedziałem czy płakać czy się śmiać. Wybrałem
kamienną twarz!
> Ostrygi powiadasz... gdzie w Krakowie kupić świeże...
Pomijając krakowski stosunek do grajcarów, w najlepszych hotelowych
kuchniach bym popytał i pewnie bym znalazł....
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-06-24 13:18:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale lekkostrawne, prościutkie, tak żeby się dało bardzo szybko
przygotować i
> zjeść w łóżku :))
[...]

Suchy prowiant, taki zestaw wojskowy. A coś do picia to mineralna a jak
ciepłe to niestety musisz wieczorem przygotować i wlać do termosu.
Tylko jak z tym spać?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-24 13:27:16

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja myślałem, że chodzi o coś dodatkowego i specjalnego... :-(
> Pozdrawiam :-)

Ma być specjalne ale bez brawury... ostrygi hotelowe chyba jednak
odpadają... boję się że kupię odpady, a poza tym, nie wiem czy ja lubię i
nie wiem czy On lubi, a nie bardzo chce eksperymentować :))

Aga

1. Data: 2002-06-24 13:32:37

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Suchy prowiant, taki zestaw wojskowy. A coś do picia to mineralna a jak
> ciepłe to niestety musisz wieczorem przygotować i wlać do termosu.

Jerzy! Kto tu mówił o spaniu???
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Przypomina mi się jeden z genialnych rysunków Mleczki.... :-))))
Zgadnij który??? Tekst zaczynał się "Daj spokój.... :-)))))

kompot z czeresni
Akademia Schellera
czereśnie w zalewie octowo-korzennej
ciasto bananowe z suszonymi morelami (P)
jagody