Soczewica - sprzeczności Montignac'a

1. Data: 2002-10-31 22:54:59

Temat: Soczewica - sprzeczności Montignac'a
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do speców od Montignac'a ;) Na stronie 119 "Szczupła bez wyrzeczeń"
wymienia on SOCZEWICĘ tuż obok ziemniaków, kukurydzy... jako produkt zakazany w
I fazie. Kilka kartek dalej (130 str) pisze on jednak wyraźnie, że soczewica
jest bardzo pożądananym warzywem (jako pożywienie oczywiście ;) i powinno się
ją jadać jak najczęściej, zwłaszcza na kolację... I nadal dotyczy to fazy I.
Jak na mój rozum jest to jakiś błąd druku lub zwyczajna sprzeczność... Co Wy na
to?

Pozdrowienia,
Lara

2. Data: 2002-11-04 15:51:57

Temat: Re: Soczewica - sprzeczności Montignac'a
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
I.
> Jak na mój rozum jest to jakiś błąd druku lub zwyczajna sprzeczność... Co

Ja tez te sprzecznosci dostrzeglam,na moj rozum wydaje mi sie,ze to blad
drukarni,bo tabelki sa identyczne do tych z ksiazki Jesc,aby schudnac.Tym
bardziej,ze soczewica jest w zestawach dan w fazie 1.Ja osobiscie zajadam
sie soczewica i nie stoi ona na przezkodzie,by waga szla w dol.Pozdrawiam
Hafsa

3. Data: 2002-11-08 23:30:33

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie soczewica i nie stoi ona na przezkodzie,by waga szla w dol.Pozdrawiam

O ile pamietam MM poleca puy soczewice(taka oliwkowo-brazowa) a nie poleca
pomaranczowej.

Pozdrawiam

Iza

Montigniac-początkując a