Soczewki

1. Data: 2005-01-07 12:32:30

Temat: Soczewki
Od: "Maria" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy noszenie soczewek jest dla każdego bezpieczne?

1. Data: 2005-01-07 13:11:28

Temat: Re: Soczewki
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:
> czy noszenie soczewek jest dla każdego bezpieczne?

Nie.

--
star

1. Data: 2005-01-07 21:36:48

Od: "Beata" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

star <s...@s...com> napisał(a):

> Nie.
>
> Ja nosze soczewki od ponad 10 lat i jest ok. Oczywiście wszystko zależy od
oczu. Bardzo jestem z nich zadowolona. Polecam spróbować.

1. Data: 2005-01-07 21:36:50

Od: "Beata" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-07 22:21:38

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:

> Witam,
>
> czy noszenie soczewek jest dla każdego bezpieczne?

Pl.sci.medycyna albo najblizszy okulista powinien udzielic informacji.
Najbardziej jest niebezpieczne dla leniwych i zapominalskich (latwo
zainfekowac oczy, brr), jak masz suche oczy to tez zapomnij, jest
jeszcze pare innych przeciwwskazan...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-01-08 11:05:06

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria napisał/a w news:crlvgj$pao$1@news.onet.pl:

> czy noszenie soczewek jest dla każdego bezpieczne?

Nie. Jest równie groźne jak noszenie okularów.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-08 13:24:55

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):

> Nie. Jest równie groźne jak noszenie okularów.

Mips, skrotnelas zbytnio. Przenoszenie grozi infekcja, a radykalna wersja
(tego przenoszenia) - przyrosnieciem soczewki do oka - moze i pretty, jak
ksie chce byc piratem ;-/. Nieodpowiednie przechowywanie - rowniez infekcjami.
Nieodpowiednie zakladanie - uszkodzeniem soczewki , a co za tym idzie -
podrapaniem oka (podziurawieniem nablonka - dosadnie mowiac) - dosc
upoierdliwe jest:
znalezienie lekarza, ktory znajdzie przyczyne szczypania (u mnie 5 lekarzy
nic nie widzialo)
potem zas
aplikowanie 5(Sic!) rodzajow mazidel 5 razy dziennie przez miesiac do oczu

-to ostatnie przetestowalam samodzielnie, wiec wiem, o czym gadam, reszta -
ze slyszenia od lekarzy.

Zdrowka i wielkiej ostroznoisci
Hanioa, co soczewki nosi od 12 lat

1. Data: 2005-01-08 15:37:02

Od: "Elik" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nosiłam 12 i było ok- a teraz mam na nie alergię...:( i niestety
okulista kazał mi je odstawić, zezwalając sporadycznie nosić jednodniowe

1. Data: 2005-01-08 17:31:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata wrote:
> [...]

A nazywasz się Każdy?

JoP

1. Data: 2005-01-10 13:51:12

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):
> Nie. Jest równie groźne jak noszenie okularów.

nie wiem, na czym opierasz swoją opinię. noszę okulary od b. wielu lat i nic
mi na tym tle nie dolega ;) za to nie mogę nosić soczewek - mimo zachowania
wszelkich środków ostrożności i higieny - miałam przy nich nawracające
infekcje oczu.

Gdzie bardzo tanie buty w Stolicy?
uv gel problem, nie twardnieje
krem marzeń