Soczewki wewnątrzgałkowe?

1. Data: 2003-03-02 09:50:34

Temat: Soczewki wewnątrzgałkowe?
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytskich,

Pod koniec stycznia udalem sie na badanie kwalifikacyjne do zabiegu LASIK,
ktore wykazalo, ze mam zbyt cienka rogowke i nie za bardzo kwalifikuje sie
do zabiegu. Polecono mi natomiast wszczepienie (mam krotkowzrocznosc -6D)
soczewki wewnatrzgalkowej (chyba tylnokomorowej, jak sie domyslam) jako
alternatywe. Powiedziano mi, ze jest to bezpieczniejsze niz LASIK (bo m.in.
da sie wyjac soczewke), jednak chcialem sie dowiedziec, jakie konkretnie
ryzyko zwiazane jest z wszczepieniem takiej soczewki i czy rzeczywiscie jest
to dobre rozwiazanie?
I jeszcze drugie pytanko, mianowicie, pol roku temu wyleczylem przewlekle
zapalenie spojowek i pozostala mi po nim wyraznie widoczna siateczka naczyn
krwionosnych na bialku, co wyglada raczej malo estetycznie. Czy te naczynka
znikna po jakims czasie i jesli tak, to mniej wiecej kiedy?

pozdrawiam,
/havelock

2. Data: 2003-03-02 14:42:51

Temat: Re: Soczewki wewnątrzgałkowe?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naczynka
> znikna po jakims czasie i jesli tak, to mniej wiecej kiedy?

Witaj:-)
Podstawowe pytanie: ile masz lat?

casus

3. Data: 2003-03-02 14:49:04

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj:-)
> Podstawowe pytanie: ile masz lat?
>
> casus

21 wiosen :->

/havelock

4. Data: 2003-03-02 16:19:53

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 21 wiosen :->
>
> /havelock

a gdzie byles na kwalifikacji?

casus

5. Data: 2003-03-02 16:39:54

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie byles na kwalifikacji?
>
> casus

W Warszawie, w gabinecie Laser http://www.okolaser.com.pl/

/havelock

6. Data: 2003-03-03 09:14:05

Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do zabiegu. Polecono mi natomiast wszczepienie (mam krotkowzrocznosc -6D)
> soczewki wewnatrzgalkowej (chyba tylnokomorowej, jak sie domyslam)
Mam pytanie czy po tym zabiegu znika akomodacja.
Czy soczewka orginalna jest cała usuwana.

7. Data: 2003-03-03 15:41:59

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos Ty. Jak mozna usunac soczewke oka :)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

8. Data: 2003-03-03 18:33:05

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cos Ty. Jak mozna usunac soczewke oka :)
>
> \/\/ I S E |\/| A N

Zmetniala soczewke przy zacmie, AFAIK owszem.

/havelock

9. Data: 2003-03-03 18:35:38

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

LASIK,
krotkowzrocznosc -6D)

> Czy soczewka orginalna jest cała usuwana.

Nie. To jak soczewka kontaktowa, tyle, ze nie _na_, ale _w_ oku.

/havelock

10. Data: 2003-03-03 18:40:50

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmetniala soczewke przy zacmie, AFAIK owszem.

No tak, ale gadamy o zwyklej krotkowzrocznosci. Jak ma zdrowa soczewke to
przeciez nikt jej nie tknie, przeciez to by bylo zero akomodacji. Wlasnie
jak sie usuwa podczas zacmy to co sie wklada w miejsce starej??

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

Poprawa stanu zdrowia przed smiercią
Cholesterol
Proszę o jakiekolwiek info o tabletkach antykoncepcyjnych Novynette??
Poszukuje kontaku w calej polsce z chorymi...
Dysplazja włóknista podstawy czaszki.