Sokownik

1. Data: 2005-06-05 11:17:49

Temat: Sokownik
Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam sokownika - odparowywacza, (nie elektrycznego ale zestawu 3
nakładanych na siebie garnków) ale jak się okazuje, nie tak prosto kupić tą
rzecz we Wrocławiu. Czy ktoś widział ostatnio coś takiego w jakimś sklepie i
mógłby się podzielić informacją, gdzie kupię sokownik?
Na allegro widziałam ładnie wyglądające sokowniki ze stali szlachetnej.
Czy ktos ma taki i moze sie podzielic wrazeniami z użytkowania? Szczególne
wątpliwości budzi u mnie ta rurka składająca się tylko z tworzywa. Czy ona
czasem nie stopi się od razu?

Do tej pory używałam podobnej wielkości sokownika wykonanego z aluminium,
ale po kilkunastu latach niestety zakończył swój żywot. W tym sokowniku
rurka miała 3 odcinki: pierwszy połączony z garnkiem był metalowy, drugi z
klipsem gumowy a trzeci znow metalowy. I to się nawet sprawdzało, trzeba
było tylko co pare lat wymieniac odcinek gumowy, ponieważ się wykruszał.

A moze ktos moze polecic jakies inne urzadzenie? Zastosowanie: przerabianie
w okresie letnim kilku wiader owoców miękkich na sok dziennie.

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2005-06-05 15:03:42

Temat: Re: Sokownik
Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wątpliwości budzi u mnie ta rurka składająca się tylko z tworzywa. Czy ona

w tym miesiacu jest promocja w Makro, wiec tam radze szukac i to ze stali
wasnie
az

odnawiam starą ławę
rolety meblowe