Solanum sysimbrifolium

1. Data: 2002-10-10 10:23:16

Temat: Solanum sysimbrifolium
Od: Wojciech Iwaniak <i...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos slyszal o roslinie pod nazwa Solanum sysimbrifolium. Dostalem
nasiona tego czegos i wiem tylko tyle, ze ma jadalne owoce. Moze ktos
wie cos wiecej na temat jej uprawy. Sukalem w sieci ale informacji jak
na lekarstwo.
Z powazaniem
Wojtek

2. Data: 2002-10-10 10:52:53

Temat: Re: Solanum sysimbrifolium
Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktos slyszal o roslinie pod nazwa Solanum sysimbrifolium.
Witam
Po polsku psianka stuliszolistna. Ale o uprawie nie mam nic pod reka.
Pozdrawiam
M.D.

3. Data: 2002-10-10 13:38:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Iwaniak" <i...@p...pulawy.pl> wrote in message
> [...]
> nasiona tego czegos i wiem tylko tyle, ze ma jadalne owoce. Moze ktos
> wie cos wiecej na temat jej uprawy. Sukalem w sieci ale informacji jak

Faktycznie, informacji malo. Jedna uwaga - szukaj pod nazwa
Solanum sisymbrifolium. Poniewaz w stanie naturalnym rosnie np. w
Ekwadorze, to to w Polsce nie sadz w ogrodzie, ale w doniczce w domu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Strony z kompozycjami.
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego.
Troche nie na temat
Na tamat rajskich jabłoni
Kochane Panie-pomóżcie!