kroton

1. Data: 2002-10-10 17:34:22

Temat: kroton
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co prawda kroton to kwiat mieszkaniowy.
Ale mam problem on mi umiera z dnia na dzien
A ja nie iwem co robic.
Pomozcie
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
K.

2. Data: 2002-10-10 20:00:01

Temat: Re: kroton
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytalem zony, przyczyny moga byc nastepujace:1.przelany2.przeciagi3.za malo
swiatla 4.pasozyty. Napisz jakie sa dokladnie objawy-spróbujemy postawic
blizsza diagnoze. Pozdrawiam

3. Data: 2002-10-12 18:00:14

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

hm
Przesadzalam go z jakies 3 tygodnie temu. Swiatla to on ma dostatek, stoi na
parapecie.
W mieszkaniu jest bardzo cieplo, kaloryfer jest wlaczony gdzies tak na 3.
Co prawda okno jest otwierane, ale jest wtedy przestawiany.
Przelany tez raczej nie, podlewam raz na dwa dni.
Pozdrawiam
K.

4. Data: 2002-10-12 20:10:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywisciw bez żadnych gwarancji.Podejrzewam grzyby z niewysterylizowanej
ziemi. Ja bym podlał tego krotona Previcurem 2 ml/ltr wody.
Ja...cki.

5. Data: 2002-10-13 09:52:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KaRoLa" <c...@t...pl> wrote in message

> [...]
> Co prawda okno jest otwierane, ale jest wtedy przestawiany.
> Przelany tez raczej nie, podlewam raz na dwa dni.

Podlewaj wtedy, gdy to jest konieczne - palec do ziemi! - i zraszaj, albo
rób mu prysznic w wannie. Krotony bardzo źle reagują na przesuszone
powietrze - zrzucanie liści jest powszechne. Obniżenie temperatury przy
suchym powietrzu też byłoby wskazane. A co ze spodami i kącikami liści - nie
ma jakiegoś paskudztwa? A w jaką ziemię był przesadzony?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2002-10-14 07:35:39

Od: "news" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
a moze przedziorek
u mie to czesto atakuje krotona

> [...]
> Witam
> Co prawda kroton to kwiat mieszkaniowy.
> Ale mam problem on mi umiera z dnia na dzien

Solanum sysimbrifolium
Strony z kompozycjami.
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego.
Troche nie na temat
Na tamat rajskich jabłoni