Sopot

1. Data: 2017-05-29 07:40:37

Temat: Sopot
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaberety ostro jadą z pisbolszewią.

_ A TVP? Gdyby Hitler miał taką telewizję, to byśmy do dzisiaj nie wiedzieli, że
jakaś wojna była!
Jakie oni w ogóle mają myślenie w tych ministerstwach. Jeśli Minister Środowiska
jest za wycinką drzew, to ja wiem, jak minister zdrowia poradzi sobie z chorymi! Ja
się nie boję, bo jestem zdrowy.
Mam tutaj wypis. Podpisano: Andrzej Duda. Co? Ja niczego nie podrabiałem, przecież
on wszystko podpisuje! - w tym momencie rozległy się brawa i okrzyki "racja!" z
widowni. - Teraz będzie pisał nową konstytucję, bo zorientował się, że w starej nie
jest potrzebny.

http://www.plotek.pl/plotek/7,154063,21877995,polsat
-superhit-festiwal-prowadzacy-nie-oszczedzaja-opola-
i.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_cam
paign=FB_Gazeta

2. Data: 2017-05-29 12:13:56

Temat: Re: Sopot
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Kaberety

I nic więcej. A kiedyś tam śpiewano.

3. Data: 2017-05-29 17:14:03

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cała Polska z was się smieje komuniści i złodzieje, zresztą Europa również. Jak nie
Opole to Sopot, wam zostało już disco polo i wiejskie jarmarki.....a ubek Pietrzak,
bo u was ubek ubeka ubekiem pogania.

4. Data: 2017-05-29 22:19:47

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.05.2017 um 17:14 schrieb Lord Gender:
> Cała Polska z was się smieje komuniści i złodzieje, zresztą Europa również. Jak nie
Opole to Sopot, wam zostało już disco polo i wiejskie jarmarki.....a ubek Pietrzak,
bo u was ubek ubeka ubekiem pogania.

Komuch, ubek, wazne, ze to dobry i nasz komuch i ubek. Chociaz stop,
skreslic, pomylka! O tym kto jest ubek lub komuch, decyduje Partia!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

dzikie buraki nie spolonizowane