The bests of Bronio.

1. Data: 2017-05-28 20:24:22

Temat: The bests of Bronio.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/komorowski-dz
ieli-polakow-mowi-o-najgorszej-czesci-wyborcow/r2x2h
wn

2. Data: 2017-05-28 21:08:49

Temat: Re: The bests of Bronio.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 20:24:23 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/komorowski-dz
ieli-polakow-mowi-o-najgorszej-czesci-wyborcow/r2x2h
wn

Kto pierwszy zaczął mówić o gorszym sorcie? Jedna sekta warta drugiej.

3. Data: 2017-05-28 21:58:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
ieli-polakow-mowi-o-najgorszej-czesci-wyborcow/r2x2h
wn

> Kto pierwszy zaczął mówić o gorszym sorcie? Jedna sekta warta drugiej.

Jajo i kura :->

4. Data: 2017-05-28 22:00:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-28 o 21:58, Ikselka pisze:
ieli-polakow-mowi-o-najgorszej-czesci-wyborcow/r2x2h
wn

> Jajo i kura :->

Nie.
Równie dobrze mogłabyś napisać, że to faszyści są atakowani.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-05-28 22:39:49

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Co to jest "bests" i w jakim języku, tłuku tępy?

6. Data: 2017-05-28 23:01:48

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:5c8502c7-2662-4d9a-bfeb-9e8d08c895ef@googlegrou
ps.com...
> [...]
wn

Kto pierwszy zaczął mówić o gorszym sorcie? Jedna sekta warta drugiej.

==
Kogo konkretnie nazwał gorszym sortem? A jak zmieniła tę wypowiedź totalna
opozycja?

--
Chiron

7. Data: 2017-05-28 23:07:11

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Co to jest "bests" i w jakim języku, tłuku tępy?
Hello duch! How are you feeling? Nice to meet you!

--
Chiron

8. Data: 2017-05-28 23:30:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Co to jest "bests" i w jakim języku, tłuku tępy?

W broniowym.

9. Data: 2017-05-29 02:38:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 23:01:50 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
==
> Kogo konkretnie nazwał gorszym sortem? A jak zmieniła tę wypowiedź totalna

Z tego co wiem, Kaczyński wrzucił federalistów do jednego worka z komuną.
Z kolei teraz Bronek odwraca te oskarżenia, wskazując na brak przygotowania
elektoratu PiS do podjęcia racjonalnego wyboru.

W pewnym sensie ma może i rację, jeżeli uznać, że wykształcenie dostarcza podstaw
filozoficznych do wyboru właściwych rządzących i żeby tę rację
zakwestionować należałoby sfalsyfikować te podstawy, co może nie jest
nieosiągalne, ale piekielnie trudne.

W wątku na PSR dałem trochę argumentów, że falsyfikacja tych podstaw,
sięgających co najmniej luteranizmu - przez niejakiego ks. Guza jest oparta
na bardzo niewłaściwym odczytaniu głównych intencji i nacisków w myśli
Marcina Lutra, a prawdziwy jego błąd nie polega na monizmie deterministycznym,
który wcale nie intencjonalnie, ale ze względu na nieuniknioną swoją
strukturę obciąża Absolut onus culpae. Błąd Lutra polega raczej na negacji
rozumu człowieka, choć i tak jest względny, jako iż o rozumie można powiedzieć,
że jest jeden i indywidualne rozumy zbliżają się do niego i leczone są
z paranoi, kiedy są ćwiczone do odcięcia się od wzorca "małpiego rozumu"
reagującego na pierwszy lepszy bodziec. A to oznacza, że wykształcenie jest
niezbędne do poprawnego rozumowania, że prostak wybiera dobrze tylko dlatego,
iż nie stoją przed nim zbytnio złożone problemy w rodzaju wyboru władcy.
Czyli prostak nie jest najlepszą częścią suwerena, ponieważ nie poznał bytu
umysłów z większą liczbą trybików i przekładni, których misternej konstrukcji
wybrana władza, stawiając przed nimi wyboje - może zaszkodzić.

10. Data: 2017-05-29 06:56:03

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak wiemy, teraz już nie jest wina TVP że cenzurowali artystów wina jakiegoś spisku,
ciemnych sił sponsorowanych by artyści odmawiali Opole, brakuje tylko stonki
zrzucanej na pola przez wiadome siły. Tak więc ryki non stop Kaczyńskiego przciwko
polakom wina Komorowskiego, a na pewno wina Tuska. Umysł zniewolony tępaki pluje na
innych tym czym jest, dlatego polacy zaraz wasze wypowiedzi czytają ....to o was,...
bo umysł zniewolony pluje na innych tym czym sam jest.

niebiesom
uchodźcy
Kolejny atak terrorystyczny w USA
Mamy pierwszy zamach terrorystyczny