Sos do pizzy - pytanie

1. Data: 2002-11-27 07:18:37

Temat: Re: Sos do pizzy - pytanie
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) <j...@p...net> w
<news:mu87uuoct02eh2pjj1ntk0rrdolamrdkdf@4ax.com> napisał(a):

> pieczarkami polane ketchupem...

Wtedy ten ketchup to pewnie był zwykły koncentrat rozprowadzony
zasmażką. Tak robili w latach 80. przy polewaniu zapiekanek. :-)

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

1. Data: 2002-11-27 08:18:42

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie cos to pamietam z poznych lat 70 - "pizza" = gofry z serem i
> pieczarkami polane ketchupem...
> ;-))))
>
> Art(Gruby).
>
> Abyssus abyssum invocat.

Ja jadlem "lepsze" -rok 1989 - slodkie ciasto drozdzowe, grube na 6 cm i
zamiast kruszonki zólty ser + ketchup rozcienczony woda.

Idol

1. Data: 2002-11-27 08:37:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Nov 2002 08:18:37 +0100, Konrad Brywczy?ski
<k...@b...tk> wrote:

>Art(Gruby) <j...@p...net> w
><news:mu87uuoct02eh2pjj1ntk0rrdolamrdkdf@4ax.com> napisa?(a):

>Wtedy ten ketchup to pewnie by? zwyk?y koncentrat rozprowadzony
>zasma?k?. Tak robili w latach 80. przy polewaniu zapiekanek. :-)

jezu, jakie Ty rozne herezje opowiadasz, Konrad; bardzo mi sie
podobaja, dawaj dalej!!

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-27 08:49:37

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w
<news:uu09uug7p96tcjsskreffuu71s938rr07o@4ax.com> napisał(a):

> jezu, jakie Ty rozne herezje opowiadasz, Konrad; bardzo mi sie
> podobaja, dawaj dalej!!

Jakie tam herezje? Tak właśnie robili. Niby jakis Billy albo
W. Rybak, a w śródku rozprowadzony koncentrat. Zresztą na
własne uszy słyszałem wówczas w TV, jak właściciel budki
o tym procederze opowiadał. (ech, gdzie ten smak zapiekanek
kupowanych po drodze ze szkoły do domu za 20 zł?)

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

1. Data: 2002-11-27 13:35:01

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczy?ski <k...@b...tk> wrote:

>Jakie tam herezje? Tak w?a?nie robili. Niby jakis Billy albo
>W. Rybak, a w ?r?dku rozprowadzony koncentrat. Zreszt? na
>w?asne uszy s?ysza?em w?wczas w TV, jak w?a?ciciel budki
>o tym procederze opowiada?. (ech, gdzie ten smak zapiekanek
>kupowanych po drodze ze szko?y do domu za 20 z??)

"hot dog" - bulka z pieczarkowa masa lejaca sie jakos tak dziwnie i
obslizgle...
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-27 14:09:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Nov 2002 13:35:01 GMT, "Art(Gruby)"
<Art[Gruby]@icbleu.org> wrote:

>"hot dog" - bulka z pieczarkowa masa lejaca sie jakos tak dziwnie i
>obslizgle...
>;-)))
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

do spolki z Konradem narobiliscie apetytu, ze ho ho ;))))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-27 16:22:37

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

<news:udi9uu47b8qjtc8rsrvc8i5jqoe7vgtsut@4ax.com> napisał(a):

> "hot dog" - bulka z pieczarkowa masa lejaca sie jakos tak dziwnie i
> obslizgle...

Akurat w Wwie sprawdawali to raczej jednak jako bułkę z pieczarkami
(nieśmiertelne okienko na Nowomiejskiej).

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-11-27 18:00:50

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Nov 2002 17:22:37 +0100, Konrad Brywczy?ski
<k...@b...tk> wrote:

>Akurat w Wwie sprawdawali to raczej jednak jako bu?k? z pieczarkami
>(nie?miertelne okienko na Nowomiejskiej).

Na nowomiejkiej tak ... ale byla takze przyczepa i okienko kolo
Relaxu...i tam to nazywali hot-dogiem....
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-27 18:23:40

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) <j...@p...net> w
<news:mi1auu0p2vc8eah5d2sd94oavauqig6foj@4ax.com> napisał(a):

> Na nowomiejkiej tak ... ale byla takze przyczepa i okienko kolo
> Relaxu...i tam to nazywali hot-dogiem....

Faktycznie, było. Oj, stare czasy...

1. Data: 2002-11-28 07:53:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Nov 2002 19:23:40 +0100, Konrad Brywczy?ski
<k...@b...tk> wrote:

>Art(Gruby) <j...@p...net> w
><news:mi1auu0p2vc8eah5d2sd94oavauqig6foj@4ax.com> napisa?(a):

>Faktycznie, by?o. Oj, stare czasy...

Konradzie! JAK Ty mozesz pamietac tak odlegle czasy?????????

Trys
K.T. - starannie opakowana

swieta
szynka-salatka