Sosna szantana???

1. Data: 2006-07-28 13:53:58

Temat: Sosna szantana???
Od: "anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Codziennie czytam wiadomości na forum ale bardzo rzadko zabieram głos.
Pasjonuję się roślinami ozdobnymi od lat, mam własny ogród a w nim setki roślin
i ( tak jak większość uczestników forum)brak miejsca na następne nasadzenia.
Ale nie o tym chciałam...W prezencie imieninowym dostałam sadzonkę drzewka
przypominającego sośnicę , na etykietce której widnieje tylko polska nazwa-
"sosna szantana".Mimo wielu starań nie mogę znaleźć żadnej wiadomości na jej
temat.Czy ktokolwiek wie cokolwiek o tej roślinie, o warunkach , jakie powinnam
jej zapewnić, o zimotrwałości. Bardzo liczę na pomoc. Pozdrawiam. anka

2. Data: 2006-07-28 19:51:46

Temat: Re: Sosna szantana???
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jej
> temat.Czy ktokolwiek wie cokolwiek o tej roślinie, o warunkach , jakie

Sprawdziłam w paru miejscach, ale nic. Poszukaj, czy to może nie schwerinii,
albo parviflora Shikoku, albo sabiniana. Desperacja:( A gdyby się dało
jakieś zdjęcie?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/