Spadaj Sw. Mikolaju!

1. Data: 2003-12-13 13:13:06

Temat: Re: Spadaj Sw. Mikolaju!
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"kaska" <m...@y...com> wrote in message
> ty to wogole Kaska jakas anty polska jestes. pamietam "klotnie" z toba na
temat
> Czarnych a ty zaczelas atakowac polskie spoleczenswto w Chicago.

Jezeli rasizm ma byc jakas polska cecha, to rzeczywiscie, jestem calkowicie
"wynarodowiona" ale taka sie urodzilam i wychowalam ... w Polsce. Polskie
spoleczenstwo w Chicago krytykuje za to, co jest w nim do krytykowania, ale
bynajmniej, nie sklada sie ono wylacznie z negatywow.
Faktem jest iz nie traktuje polskosci jako jakiegos szczegolnego spoiwa,
ktore ma byc decydujace przy moich kontaktach, przyjazniach, czy ocenianiu
ludzi.

> wstydzisz sie Polski czy jak?

Uhu - dlatego pewnie w pracy nazywaja mnie "polish Princess":)

Ja juz nie rozumiem powiedzenia "wstydzisz sie Polski". Mieszkam wsrod
ludzi, ktorym do glowy nie przychodzi oceniac pojedynczego czlowieka wedle
stereotypow krazacych o kraju jego pochodzenia/urodzenia, zwlaszcza -
stereotypow negatywnych. Nie musze sie ani wstydzic ani "byc dumna" - z
okazji jakiejkolwiek przynaleznosci, ktora nie byla moim wlasnym suwerennym
wyborem - i chwala Manniotu!;)

Kaska

1. Data: 2003-12-13 13:59:50

Od: "darek miauu" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <n...@s...ca> napisał(a):

> A wiecie do czego mnie te rozmowy tutaj o Swietach natchnely? Do choinki ze
> swieczkami! Moi kanadyjscy rowiesnicy juz czegos takiego nie znaja! Nie mam
> pojecia jak to zrobie, ale zrobie, na pewno!

To bardzo proste, Kasiu. Jedziesz do Winnipeg na targ po drzewko, albo
ścinasz gdzieś w lesie, kupujesz świeczki, parę bombek i choinka jak
malowana. ;)

Pozdrawiam i ślicznej choinki życzę.
Darek.

1. Data: 2003-12-13 14:51:34

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
> To bardzo proste, Kasiu. Jedziesz do Winnipeg na targ po drzewko, albo
> ścinasz gdzieś w lesie, kupujesz świeczki, parę bombek i choinka jak
> malowana. ;)

Oki, ale jak te swieczki poprzyczepiac????? C u s wymysle, pogrzebie w
sklepach z matertialami do dlubanek.

Kaska

1. Data: 2003-12-13 15:33:00

Od: Marsel <m...@...czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol, <brf91r$2m53g$1@ID-192479.news.uni-berlin.de>

> Oki, ale jak te swieczki poprzyczepiac????? C u s wymysle, pogrzebie w
> sklepach z matertialami do dlubanek.
>
> Kaska

Nie kombinuj leppiej ze swieczkami, tylko kup lampki elektyczne
na bazarze od ruskich ...

aha, sorry za ta antyki. sorry wsiech.
daty nie zauwazylem, a pamietliwy z natury nie jeste

1. Data: 2003-12-13 17:49:00

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <m...@...czta.onet.pl> wrote in message
> Nie kombinuj leppiej ze swieczkami, tylko kup lampki elektyczne
> na bazarze od ruskich ...

No masz ci los, co za uparciuch.
Lampkow to la mam ladnych kilka kilometrow drutu, migajacych, spiewajacych,
w ksztalcie sopelkow, grzybkow, gwiazdek, z ubrankami i bez, kolorowe i
biale, na sama mysl o wyciaganiu tego majdanu robi mi sie niedobrze.
Chcialam cos o r y g i n a l n e g o!

Moze modelina je przyczepic? Albo silikonem?
Kaska

1. Data: 2003-12-15 08:06:10

Temat: Odp: Spadaj Sw. Mikolaju!
Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol <n...@s...ca> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brf29j$2np01$1@ID-
> M.in niezwykle swojskie jest dla mnie
> niewsadzanie do szufladek ludzi, z ktorymi rozmawiam i niedorabianie im
> geby - np. polonijnej, wedle wlasnych wyobrazen, wypracowanych na
podstawie
> widoku sklepu w tradycyjnej starej tzw. 'polskiej" dzielnicy Londynu.
> "Swojskosc" takich zabiegow budzi we mnie sprzeciw, niezaleznie od tego iz
> Polsce, zdaje sie, nadal sa one dosc powszechne.

Nie wkładam cie do zadnej szufladki.
Sklep z Londynu to przykład na to jak niektorzy ludzie wyobrazaja sobie
polskę.
Swoja droga rozmawialismy chyba o atmosferze swiat a ty wyskoczylas
rydzykiem, nawalonym kolesiem i olem. A co to ma wspolnego z atmosfera swiat
a nawet z polska?

No i rzeczywiscie pomylilem miejsca w ktiorych mieszkasz. Kasia (ta druga)
to z szikago, oczywiscie.

Smerf

Ps. I co jak tam choinka?

1. Data: 2003-12-15 08:09:26

Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie musze sie ani wstydzic ani "byc dumna" -

A Adasia znasz?
Adasia Małysza?

Z niego to nalezy byc dumnym ;))

Smerf

1. Data: 2003-12-27 13:38:27

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol; <brfjeq$2t25o$3@ID-192479.news.uni-berlin.de> :

> Moze modelina je przyczepic? Albo silikonem?

Przykleić do "żabek" od firanek czy zasłon? ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

czas pomiędzy postawieniem trywialnego problemu a udzieleniem odpowiedzi
Sprostowanie
erytrofobia
erytrofobia
dowcip psychologiczny