Spadajcie wszyscy.

1. Data: 2008-11-30 08:43:21

Temat: Spadajcie wszyscy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupa wzajemnego zakłamania. Nic tu po mnie - skąd mnie tu przygnało, żesz?
Inny świat, inny świat, kurna...

A rżnąć zarodków za moje pieniądze i tak nie będziecie.

2. Data: 2008-11-30 10:22:17

Temat: Re: Spadajcie wszyscy.
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Grupa wzajemnego zakłamania. Nic tu po mnie - skąd mnie tu przygnało, żesz?
> Inny świat, inny świat, kurna...
>
> A rżnąć zarodków za moje pieniądze i tak nie będziecie.

o zez ty :))))

--
The Gnome

3. Data: 2008-11-30 14:21:50

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> o zez ty :))))

groteska

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

4. Data: 2008-11-30 15:36:56

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 09:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Grupa wzajemnego zakłamania. Nic tu po mnie - skąd mnie tu przygnało, żesz?
> Inny świat, inny świat, kurna...
>
> A rżnąć zarodków za moje pieniądze i tak nie będziecie.

Super "zboki" jakies. Jak sie smiac - to na calego!

J-23 Flegiell von Trop

5. Data: 2008-11-30 20:17:59

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> groteska

Balladyna i jej Abazur :]

--
The Gnome

6. Data: 2008-11-30 20:49:31

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rżnąć zarodków za moje pieniądze i tak nie będziecie.
I to jest jakoś tam uczciwe podsumowanie.

Tyle, że tak to już jest w życiu, że człowiek płaci podatki i nic nie
poradzi, że z nich
się finansuje rzeczy, których by nie chciał. Np. w naszym kraju z podatków
finansuje się m.in. Kościół, a ten kościół prowadzi np. tzw. "terapie
reparatywne"
(brzmi fachowo, nie ?) - a dokładniej: wg własnych pomyśłow "leczy z"
homoseksualizmu.
http://homoseksualizm.chrzescijanin.pl/modules/secti
ons/index.php?op=viewarticle&artid=9
"Chcąc być uczciwymi wobec homoseksualistów, musimy uznać fakt, że ich
grzech jest bardzo trudny do pokonania - choć inne grzechy też trudno
pokonać. Wiele lat temu popełniłem błąd sądząc, że najtrudniej jest zmienić
grzeszne postępowanie homoseksualisty. Od tego czasu odkryłem, że nimfomania
(zboczenie kobiety popchniętej przez brak poczucia bezpieczeństwa do
rozwiązłości seksualnej) jest równie trudna do pokonania, podobnie jak ..."
bla blłaa bla ...bla bal ...

NIE ZGADZAM SIĘ. No i co ? No i nic. Pieniądze płyną ...

Komentarz:
http://www.homoseksualizm.republika.pl/

7. Data: 2008-11-30 22:58:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 15:21:50 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> groteska

Patrzysz na problem zamrożonych na wieczność istnień, jakby się rozgrywały
na scenie wymyślone historie. A to FAKTY.

8. Data: 2008-11-30 23:27:57

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 23:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Patrzysz na problem zamrożonych na wieczność istnień, jakby się rozgrywały
> na scenie wymyślone historie. A to FAKTY.

Bardziej mnie interesuje los mojego psa, niz los tych "istnien". Albo
los sikorki, ktora co dzien przylatuje do mojego okna, do zawieszonej
sloniny.

PS.popieram in vitro

9. Data: 2008-12-01 21:20:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bezpieczeństwa do rozwiązłości seksualnej) jest równie trudna do
> pokonania, podobnie jak ..." bla blłaa bla ...bla bal ...

Ale rzna... znaczy lecza Cie na sile?

10. Data: 2008-12-01 21:26:33

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale rzna... znaczy lecza Cie na sile?

Są zbyt inteligentni i wyrafinowani, by to było oczywiste.
W dzisiejszych czasach przyjęli metodę uprawiania 'psychologii
alternatywnej', a wszystko, co na siłę, to już zrobią wyedukowani
rodzice swoim dzieciom w domowych zaciszach.

kiedyś pytałem o głos
XL i jej podobni - świat w sam raz dla was
Co trzeba wiedzieć o klinikach in vitro?
2 in 1 związku...
O czym nie wie przecietny antyklerykał