Spalanie tłszczów

1. Data: 2000-12-27 17:31:37

Temat: Spalanie tłszczów
Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czynnie uprawiam sport (lekkoatletykę) i interesuję się organizmem
ludzkim. W związku z tym mam dwa pytania:

1.Na jakiej zasadzie działa rozkład tłuszczów zapasowych w organiźmie?

Słyszałem, że są jakieś środki (aspiryna, kofeina), które
przyspieszają rozkład glikogenu w wątrobie. Jakie są jescze inne?

2.Czy istnieją jakieś środki które zabespieczają przed stanem
katabolicznym (rozkładem mięśni) podczas wysiłku. Dużo jeżdżę na
rowerze i zalerzy mi na tym, żeby nie "spalać" potrzebnych mi mięśni
przy rzutach lekkoatletycznych. Na jakiej zasadzie działa rozkład
mięśni?

Z góry dziękuję i pozdrawiam - Łukasz
--
Łukasz Sroczyk