Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)

1. Data: 2014-12-28 22:53:50

Temat: Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna i używa rozdrabniacz GARDEN R5570 ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=4904213668

Jakoś mi się nie chce wierzyć że to 5,5KM poradzi sobie
z gałęziami o średnicy 7cm... Dla mnie to wygląda na
może 3cm góra... Co o tym myślicie?

Dla przykładu, na tej stronie jest taki z 7-konnym
silnikiem 196cm3 pojemności skokowej:
http://www.titan-pro.co.uk/garden-petrol-shredder--p
etrol-chipper-mulcher/28/Category.aspx
i opisany jest że radzi sobie z gałęziami o średnicy <5cm.

Tu mały amerykański z silnikiem 212cm3 opisany jako
do gałęzi o średnicy max 1,25 cala (~3cm):
http://www.harborfreight.com/212cc-chipper-shredder-
60599.html

Innymi słowy - co używacie do rozdrabniania gałęzi
i co możecie polecić spalinowe co radzi sobie z 5-7cm.

2. Data: 2014-12-28 23:00:13

Temat: Re: Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2014 15:53:50 -0600, Pszemol napisał(a):

> Czy ktoś zna i używa rozdrabniacz (...)

Rozdrabniacza. (dopelniacz)

> Innymi słowy - co używacie

Czego. (dopelniacz)

3. Data: 2014-12-28 23:44:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

http://wincat2.klub.chip.pl/news/netykieta.htm

4. Data: 2014-12-29 19:15:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2014 16:44:17 -0600, Pszemol napisał(a):

> http://wincat2.klub.chip.pl/news/netykieta.htm

"Na początku danego posta ZAWSZE dołączaj wrotkę. Dzięki temu będzie jasne,
na czyj post odpowiadasz."

5. Data: 2014-12-30 04:54:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
60599.html

> Innymi słowy - co używacie do rozdrabniania gałęzi
> i co możecie polecić spalinowe co radzi sobie z 5-7cm.

Czy ktoś w ogóle słyszał o firmie "GARDEN" produkującej
spalinowe narzędzia ogrodnicze?
Bo nazwa dosyć "zwyczajna"... i w wyszukiwarce oczywiście
mnóstwo trafień, bo przecież garden=ogród po angielsku...

Znalazłem to: http://narzedziadoogrodu.pl/pl/c/ROZDRABNIACZE/3
ale ani jeden nie jest spalinowy... Firma się nazywa GARDEN :-)))

6. Data: 2014-12-30 07:38:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Czy ktoś w ogóle słyszał o firmie "GARDEN" produkującej
> spalinowe narzędzia ogrodnicze?
> Bo nazwa dosyć "zwyczajna"... i w wyszukiwarce oczywiście
> mnóstwo trafień, bo przecież garden=ogród po angielsku...

Szczególnie jeśli guglownicę zapuści się z kraju, gdzie ludzie
mają flałery w gardenach. Znad Wisły szukać trochę łatwiej.
A jeśli ma się w tym trochę więcej wprawy, to trafi się w miejsca
takie jak:

http://www.made-in-china.com/showroom/cnchijiang/pro
duct-detaildMInPAGEIRhg/China-Petrol-Shredder-Chippe
r-CJE-1001-.html
http://www.p-wholesale.com/cn-pro/19/727to2/55hp-pet
rol-shredder-chipper-cje-1001-652042.html

Czyli w zależności od tego, kto sobie zażyczy kontener takich
diwajsów, mogą się one nazywać R5570, 5PW-652042 albo CJE-1001
i być pomalowane na dowolny kolor. Jestem przekonany, że Chińczyk
nie będzie miał nic przeciwko temu, by kolejną partię pomalować
na kolor błękitny, dać na to liliowy rzucik i przykręcić tabliczkę
z napisem choćby PSZEMOL-2015.

> Znalazłem to: http://narzedziadoogrodu.pl/pl/c/ROZDRABNIACZE/3
> ale ani jeden nie jest spalinowy... Firma się nazywa GARDEN :-)))

Bez ogródek powiem, że to nie firma, lecz sklep tak się nazywa.

Jarek

--
Dos gardenias para ti
Con ellas quiero decir:

7. Data: 2014-12-30 13:58:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szczególnie jeśli guglownicę zapuści się z kraju, gdzie ludzie
> mają flałery w gardenach. Znad Wisły szukać trochę łatwiej.

:-) pewnie masz rację...

> [...]
> takie jak:
>
> http://www.made-in-china.com/showroom/cnchijiang/pro
duct-detaildMInPAGEIRhg/China-Petrol-Shredder-Chippe

Hej! Dobry jesteś :-)
Ale ten co znałazłeś wygląda jak ten amerykański z Harbor Freight.
Tylko silnik ma inny, bo pojemność skokowa się nie zgadza...

> http://www.p-wholesale.com/cn-pro/19/727to2/55hp-pet
rol-shredder-chipper-cje-1001-652042.html

To już prędzej jest ten.
Obudowa ta sama co ten GARDEN R5570 tylko też silnik mniejszy :-)

> [...]
> nie będzie miał nic przeciwko temu, by kolejną partię pomalować
> na kolor błękitny, dać na to liliowy rzucik i przykręcić tabliczkę

Podejrzewam że można również zamówić z większym silnikiem :-)))

I chyba mamy już całą historię...

A sklep Joker (swoją drogą też fajna nazwa!) nie chce się przyznać
do tego co to za producent i zapytany skąd wezmę części zamienne
po zakupie (nowe ostrza?) nabrał wody w buzię i wymownie milczy...

> Bez ogródek powiem, że to nie firma, lecz sklep tak się nazywa.

Masz rację Jarku - chyba sobie odpuszczę tamtego Chinczyka.

Skoncentruję swoją uwagę na czymś takim:
http://www.titan-pro.co.uk/15HP-Petrol-Garden-Chippe
r-Shredder---Manual-Start-/373/0/Product.aspx
Wygląda całkiem solidnie. I można dokupić potem nowe noże:
http://www.titan-pro.co.uk/stock_-replacement-blade-
for-titan-chippers-290_0.aspx
I na wideo całkiem niezłe "gałązki" można mu podawać w paszczę.

Ciekawe ile trzeba dodać za wysyłkę do Polski...
Może ktoś wie czy można coś takiego kupić lokalnie w PLu?
UK niby jest "niedaleko" ale w razie czego wsparcie gwarancyjne
i pogwarancyjne jest jednak lepsze bezpośrednio w Polsce.

8. Data: 2014-12-30 14:43:39

Temat: Odp: Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszemol" szuka za wielka wodą:

> [...]
r-Shredder---Manual-Start-/373/0/Product.aspx
> Wygląda całkiem solidnie. I można dokupić potem nowe noże:

A takie cuś bardzo się różni od tego z Anglie Panie?
http://allegro.pl/rebak-rozdrabniacz-do-galezi-13km-
holzinger-2949zl-i4942886837.html

Pozatem nie przejmowałbym sie nożami. Te raczej trzeba tylko ostrzyć.
Wymiana na nowe to chyba tylko wtedy gdybyś wyharatał 7 hektarów lasu
bukowego.

9. Data: 2014-12-31 00:22:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Johnny" <j...@p...pl> wrote in message
> [...]
r-Shredder---Manual-Start-/373/0/Product.aspx
for-titan-chippers-290_0.aspx

> A takie cuś bardzo się różni od tego z Anglie Panie?

Ty! Fajny! Powiedziałbym że nawet lepszy za ciut mniejszą kwotę - dziękuję!

> Pozatem nie przejmowałbym sie nożami. Te raczej trzeba tylko ostrzyć.
> Wymiana na nowe to chyba tylko wtedy gdybyś wyharatał 7 hektarów lasu
> bukowego.

7 hektarów to nie, ale jest tego kawałek i rosną tam dęby, akacje, głogi...
Zabawka to nie może być, musi być solidne urządzenie co nie wymięknie
szybko.

10. Data: 2015-01-01 17:33:31

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Zabawka to nie może być, musi być solidne urządzenie co nie
> wymięknie szybko.
Pszemol, oddaj fartucha!

Gwiazdka ode mnie
Tulipany