Specjalizacjia i urlop

1. Data: 2004-08-27 11:44:32

Temat: Specjalizacjia i urlop
Od: "Maciek" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Radca prawny szpitala w Chrzanowie wydał opinię mojej żonie iż robiący
specjalizację w tym szpitalu lekarze za zasadach umowy cywilno prawnej nie
mają prawa do urlopu. Znaczy przez 5 lat mają w pełnym wymiarze godzinowym
dzień w dzień przychodzić za darmo do pracy i nie mogą wziaść sobie urlopu.
Obecne zadady specjalizacji nie precyzują nic w sprawie urlopu (wcześniej
było tak że w każdym roku był miesiąc urlopu)
Co możemy zrobić w tej sprawie?

Dzięki z góry za pomoc
Maciek Datka

2. Data: 2004-08-27 12:45:47

Temat: Re: Specjalizacjia i urlop
Od: "Jacek S." <n...@o...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Aug 2004 13:44:32 +0200, Maciek <i...@w...pl> napisał:

> Co mo?emy zrobiae w tej sprawie?

Przejść się do radcy prawnego nie reprezentującego interesów danego
szpitala?

--
Jacek S. / Opera 7.50

3. Data: 2004-08-27 13:49:08

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
> Radca prawny szpitala w Chrzanowie wydał opinię mojej żonie ...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^

To co napisales jest wazne - jest to opinia radcy zatrudnionego przez
szpital + wiec bedzie pisana pod katem uwzglednienia interesu zleceniodawcy.
Z drugiej strony bardzo wiele zalezy od tresci umowy, ktora zawarla Twoja
zona - w koncu w umowie mozna zastrzegac sobie rozne warianty i
scenariusze - dotyczy to obu stron podpisujacych umowe. Z trzeciej strony -
umowa nie moze byc sprzeczna z Kodeksem Pracy - ktory jest (wydaje mi sie)
aktem nadrzednym. Tak wiec nie pozostaje nic innego niz na wlasna reke pytac
o opinie prawnika niezaleznego - jaki bedzie wynik? - nie wiem - nie jestem
prawnikiem.

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz

kregoslup