Spękane brabanty...

1. Data: 2008-09-10 05:33:40

Temat: Spękane brabanty...
Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

..witam wszystkich i pytam co mogło spowodować, że kora na 5,6 letnich
brabantach popękała wzdłuż pnia na ok.20-30 cm a kilka z nich zaczęło żółknąć
gałązki. Z góry podziękowania. Pzdr

2. Data: 2008-09-10 06:45:06

Temat: Re: Spękane brabanty...
Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja mam to samo na 2 letnich brabantach i nie bardzo wiem co to jest....

będę wdzięczna za jakąś podpowiedź, bo nie chciałabym stracić tych
brabantów.

pozdrawiam,
Karolina

3. Data: 2008-10-01 05:31:40

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brabantach popękała wzdłuż pnia na ok.20-30 cm a kilka z nich zaczęło żółknąć

..a może wchodzi w grę przenawożenie?. Czy to możliwe?

Jak przyłapać złodzieja na gorącym uczynku?
Trawa BARENBRUG odporne na susze
Jodła balsamiczna
Dziwna brzoskwinia
co pod drzewa