Spieszmy sie kochac braci mniejszych, jeszcze szybciej odchodza...

1. Data: 2001-02-28 15:40:00

Temat: Spieszmy sie kochac braci mniejszych, jeszcze szybciej odchodza...
Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Witam Was,

Jestem chora, tak... mam zwolnienie, wroce 5 marca, ale stalo sie cos co
sprawilo, ze przyszlam na chwile do pracy by napisac te kilka slow. Zadalam
sobie pytanie jak bardzo moge kochac... zwierzaka. Tak bardzo, bardzo do
konca..., ze az boli pustka... cisza... Nie biega za mna... do mnie... nie
rozmawia... Nie ma go... Byl... tak krotko byl... Uratowalam go przed
smiercia... dalam bezpieczenstwo, swoje ramiona, calowalam po lebku...
Dostawalam tak wiele za tak malutko... Cala jego kocia milosc... tyle rozmow
kocio-ludzkich... cichych szeptow do rudego uszka... Przepraszam... potrafie
plakac za toba Rudasie... tak bardzo tesknie...
Nie ma juz Bandy Czworga... jest szukajaco-smutna Banda Trojga
Nie miejcie mi za zle, ze to napisalam... nie potrafie w sobie tlumic
bolu... przepraszam....

Pozdrawiam,
Marlena Lipińska + Banda Trojga

kom. 607-390-708

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wpl.pl

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-02-28 15:56:16

Od: "Gazela" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem twój ból...

1. Data: 2001-02-28 15:56:29

Od: "Gazela" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem twój ból...

1. Data: 2001-02-28 19:26:34

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hey

nie ma to jak zwierzatko, ktore sie lasi, spi z toba, wskakuje na kolana
zeby je poglaskac.......wiem jak sie czujesz, bo doczynienia z kotkami mam
od samego dziecinstwa i kiedy jakis umiera zaczyna sie tworzyc taka
pustka...chce sie plakac.....twoje mysli wedruja jak nigdy dotad.....

1. Data: 2001-02-28 20:40:22

Od: "Iwona RW" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozumiem ten ból, niedawno płakałam opowiadając o swoim małym
zwierzątku - nie ma go juz 10 lat !!! ale był moim najlepszym
przyjacielem tak długo.

Iwona

i...@p...onet.pl

1. Data: 2001-02-28 22:17:01

Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena napisała
> . Zadalam
> sobie pytanie jak bardzo moge kochac... zwierzaka.
------ wiesz, ciesze się, że to napisałaś - w zeszłym tygodniu musiałam odwieżć
mojego
ukochanego psa na ostatni zastrzyk... Pomagałam mu - wespół z przyjaciółą
weterynarzem
długo, nowotwór w końcu zwyciężył i gdy przestał jeść, pić, przyjmować
przeciwbólowce,
dałam sobie wytłumaczyć, że dalej to juz sadyzm, nie miłośc.
I ryczałam trzy dni, a do teraz myślę, że zostawiłam go gdzieś na skraju lasu -
samego - i
czeka tam na mnie.
I że taka rozpacz i uczucie pustki po psie - z którym byłam 14 lat - jest lekką
dewiacja.
Bardzo mi go brakuje...
Pozdrawiam Cię serdecznie Ewa

Prawda, a milosc
"Pierwsza praca w zyciu czlowieka"
Bycie w zwiazku - uklad czy nie ?
Wysniona idea - 'plytka widokowa' (dlugie)
Re: KOBIETY, I DZIECINNE OBSERWACJE.