Spodziewaliście się że wrócą krucjaty ?

51. Data: 2009-07-09 13:29:02

Temat: Re: Spodziewaliście się że wrócą krucjaty ?
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 14:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Własnie to usiłuję uświadomić Hance i Stalkerowi: ich "wiedza" o wirusach i
> Ksieżycu to też wiara. Oni sami o tym nie wiedzą.

Nie wierze w ladowanie na Ksiezycu.
Nie boje sie ani wirusa ani smierci.
Co jeszcze chcesz mi uswiadomic?

Ze jestes madrzejsza od innych, bo widzisz swiat
INACZEJ niz oni?

Przeciez sama wczoraj udowadnialas, ze
WSZYSTKO jest zludzeniem.

Czyli Twoje prawdy objawione,
sila rzeczy
tez.

:)

52. Data: 2009-07-09 13:32:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2009 14:34:19 +0200, Duch napisał(a):

> Stalker podal inny przyklad: ladowanie Amerykowanow na ksiezycu.
> To niesamowite ale nie mozna tego sprawdzic! jedni wierze inni nie.

Podobno film rzekomo nagrany na Ksieżycu został tak naprawde spreparowany w
Hollywood.
jeden z faktów za tym przemawiających - flaga amerykańska porusza się jakby
na wietrze. Na Księżycu praktycznie nie ma atmosfery, więc skąd wiatr?
Ja nie wierzę w to lądowanie.
Inne sprzeczności można sobie pooglądac na youtube, wpisując w wyszukiwaniu
"lądowanie na księżycu - wielka ściema".

> Nauka ma sporo takiej wiary i mocno na tym bazuje.

Ależ oczywiście. I ta wiara się zmienia wraz z doskonaleniem narzędzi badań
- kiedyś atom był niepodzielny...

> Wiecej potem.

Fajnie, pogadałoby się.

53. Data: 2009-07-09 13:34:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2009 06:29:02 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Nie boje sie ani wirusa

Kłamiesz.

54. Data: 2009-07-09 13:36:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 13:41, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> (a sama o tej pokorze przed chwila glosiłaś!!!!)

> (gdzie Twoja pokora?)

Duchu.
Mylisz pojecia.
Czytaj ze zrozumieniem.
I po raz kolejny prosze:
nie wkladaj w moje pisanie
slow, ktorych nie uzywam.
Bo to wlasnie jest zarzucana mi
przez Ciebie
MANIPULACJA.

55. Data: 2009-07-09 13:37:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 15:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Kłamiesz.

Nie.
Nie zarzucaj mi klamstwa.
Nie osadzaj wszystkich wedlug siebie.

Wirus moze niesc smierc.
Nie boje sie smierci.
Tak po prostu.

56. Data: 2009-07-09 13:46:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2009 06:37:46 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Nie.
> Nie zarzucaj mi klamstwa.
> Nie osadzaj wszystkich wedlug siebie.
>
> Wirus moze niesc smierc.
> Nie boje sie smierci.
> Tak po prostu.

Jesteś obłudna, twierdząc, że nie boisz się wirusa: nie bojąc się śmierci,
boisz się cierpienia. Wirus niesie najpierw cierpienie, zanim nastąpi
śmierć.
Ja też nie boję sie śmierci, ale boję się cierpienia ją poprzedzającego. I
Ty też. Jestem pewna, że gdybyś się dowiedziała, że ktoś chory na HIV pił z
Twojego kubeczka, wyrzuciłabyś kubeczek lub go przynajmniej wyjałowiła
przed ponownym użyciem :->

57. Data: 2009-07-09 13:52:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 15:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Jesteś obłudna, twierdząc, że nie boisz się wirusa: nie bojąc się śmierci,
> boisz się cierpienia. Wirus niesie najpierw cierpienie, zanim nastąpi
> śmierć.

Jeszcze raz powiem:
Nie osadzaj wszystkich wedlug siebie.

Nie boje sie wirusa.
Nie boje sie cierpienia.
Nie powiem Ci, dlaczego,
bo nie jestem taka papla, jak Ty.

Musisz UWIERZYC mi na slowo.

Hehe, jasne.

NIC NIE MUSISZ

:)

58. Data: 2009-07-09 14:01:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 9 Jul 2009 06:37:46 -0700 (PDT), Hanka napisaďż˝(a):

> Jeste� ob�udna, twierdz�c, �e nie boisz si� wirusa: nie boj�c si�
�mierci,
> boisz si� cierpienia. Wirus niesie najpierw cierpienie, zanim nast�pi
> �mier�.
> Ja te� nie boj� sie �mierci, ale boj� si� cierpienia j�
poprzedzaj�cego. I
> Ty te�. Jestem pewna, �e gdyby� si� dowiedzia�a, �e kto� chory na HIV
piďż˝ z
> Twojego kubeczka, wyrzuci�aby� kubeczek lub go przynajmniej wyja�owi�a
> przed ponownym u�yciem :->

Tak ,tak, Ikselcia ,tylko jak będzie szczepiony, nie będziesz musiała
się bać,a tak niewiadomo ,niewiadomo ,może już wirus czeka i się syci
widokiem niepokalanej ikselci.

59. Data: 2009-07-09 14:58:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2009 06:52:16 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Jeszcze raz powiem:
> Nie osadzaj wszystkich wedlug siebie.
>
> Nie boje sie wirusa.
> Nie boje sie cierpienia.
> Nie powiem Ci, dlaczego,
> bo nie jestem taka papla, jak Ty.
>
> Musisz UWIERZYC mi na slowo.
>
> Hehe, jasne.
>
> NIC NIE MUSISZ
>
> :)

Czy napijesz się z kubeczka, z którego przed chwilą pił ktoś chory na HIV?
"Tak" lub "nie"?

60. Data: 2009-07-09 15:28:05

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 16:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Czy napijesz się z kubeczka, z którego przed chwilą pił ktoś chory na HIV?
> "Tak" lub "nie"?-

Jesli odpowiem TAK, zarzucisz mi klamstwo :)
Lecz mow sobie co chcesz.
Baw sie w co chcesz.
I kim chcesz.
:)
Jadlam przed chwila bob.
Uwielbiam bob.
Poki zyje, bede uwielbiac wszystkie drobiazgi,
ktore sprawiaja mi radosc.
Poki zyje, bede sprawiac radosc ludziom,
bo to lubie.

Jesli Tobie sprawia radosc to, co robisz,
rob to dalej.
Nie oczekuj jednak, ze wszyscy
beda sie radowac razem z Toba.

:)