http://www.wizaz.pl/forum/

1. Data: 2009-07-07 18:05:53

Temat: http://www.wizaz.pl/forum/
Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe tu: http://www.wizaz.pl/forum/
jest dopiero jazda.
Wytrzymalam bite 5 dni, zanim mnie wyjebali.
Pobije ktos moj rekord parchy jebane?
Drugiego takiego zoo się nie uswiadczy.
Planujemy dzidzie II, stosunek przerywany czy objawy ciazy, to wrecz
kultowe watki.
I do tego tysiace buszujacych wizazywstek.
Oto upadek rozumu i naszej cywilizacji!
--
Katharina von pierdziasia

2. Data: 2009-07-07 19:15:53

Temat: Re: http://www.wizaz.pl/forum/
Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 20:05, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:
> [...]
> kultowe watki.
> I do tego tysiace buszujacych wizazywstek.

Spierdalaj, nie spamuj grupy jakimiś duperelami.

3. Data: 2009-07-07 21:17:23

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> Spierdalaj, nie spamuj grupy jakimiś duperelami.
i kto to mowi trolu jebany
miales wypierdalac staz z Edkiem juz dawno,
wiec ruszaj stad

4. Data: 2009-07-08 10:06:31

Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 23:17, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:

> i kto to mowi trolu jebany
> miales wypierdalac staz z Edkiem juz dawno,
> wiec ruszaj stad

Jak udowodnisz p -> p

5. Data: 2009-07-10 13:04:28

Od: dr hab. Herezja Pochwała <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 12:06, Tomek <t...@y...com> wrote:

> Jak udowodnisz p -> p

Już wymiękasz?

6. Data: 2009-08-01 20:43:34

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia pierdziasia pisze:
> [...]
> kultowe watki.
> I do tego tysiace buszujacych wizazywstek.

Kogo to obchodzi :-))) nikogo, tak jak Twoje życie. Odejdź i starzej się
w samotności.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

7. Data: 2009-08-02 14:29:14

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Brycki pisze:

> Kogo to obchodzi :-))) nikogo, tak jak Twoje życie. Odejdź i starzej się
> w samotności.

Chcesz powiedziec przez to, ze rozwoj umyslowy prowadzi w konekwencji do
alienacji?
hmm... w zasadzie masz racje, bo czyz nie zniszczyl starozytnych rozwoj
ich wlasnej cywilizacji?
Moze, gdyby wiecej paplali radosnie o pierdolach, zamiast zastanawiac
sie nad struktura rzeczywistosci to Bizancjum, Persja lub Rzym nadal by
trwaly i pokrywali caly nowy swiat.
Jednak matka natura nie jest glupia i wyciagnela jak widac stosowne
wnioski. Monstualny bufor glupoty i nonsensu pozwala przetrwac
noworzytnym po dzis rozwijajac technike i testujac ja na coraz wiekszej
ich populacji. Im wiecej ofiar, tym wiekszy bum demograficzny, a im
wiekszy bum demograficzny tym wiecej ofiar.
Nawet samozwanczy filozof prezentuje kolejne lata jalowych i bezplodnych
tresci, mianowania i walki z kolejnymi trollami, co bynajmniej nie
sklania go do zadnych konstruktywnych wnioskow.
Zatem paplajmy radosnie, niech rosnie nam korowod glupoty i tandety.
I niech biada tym, ktorzy odwarza sie poczuc tu nieswojo, niech
gnusnieja i zdychaja te parchy jebane w samotnosci.

--
Katharina von pierdziasia

Spodziewaliście się że wrócą krucjaty ?
ANTENCE