Spokój

1. Data: 2000-07-08 19:08:44

Temat: Spokój
Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby wszyscy już wyjechali na spotkanie do Ustronia?
Pozdrawiam
Olek

2. Data: 2000-07-09 07:41:27

Temat: Re: Spokój
Od: a...@p...onet.pl (Radku's De Apaczu's) szukaj wiadomości tego autora

Aleksander wystukał(eś/aś):
>Czyżby wszyscy już wyjechali na spotkanie do Ustronia?
O kurcze, czyżby to już teraz? Więc w takim razie czekamy na opowieści! :-)

Manjak: Radku's De Apaczu's - HMS - 5K - (16/1319 - 19.V.2000)
--
____ ___ ____ I R C : #apaczus
|_|\_\|___/|_||_| pl.rec.hihot: http://213.25.251.184/hihot/

3. Data: 2000-07-09 20:21:49

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radku's De Apaczu's napisał(a):

> Aleksander wystukał(eś/aś):
> O kurcze, czyżby to już teraz? Więc w takim razie czekamy na opowieści! :-)

Spokojnie jeszcze czas na wyjazd czekamy na pogode:))
--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

4. Data: 2000-07-09 20:22:29

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał(a):

> Czyżby wszyscy już wyjechali na spotkanie do Ustronia?
> Pozdrawiam
> Olek

Nie jeszcze nie tylko pogoda spipala mi centrale no wiecie piorunki
--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

5. Data: 2000-07-10 12:40:10

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radku's De Apaczu's napisał(a) w wiadomości: ...

>O kurcze, czyżby to już teraz? Więc w takim razie czekamy na opowieści! :-)

Ja tylko żartowałem, spotkanie jest w dniach 21-23 lipca, więc jest jeszcze
sporo czasu żeby zdecydować się na uczestnictwo w nim :-)
Pozdrawiam
Olek

renta dla dziecka
TRANSED2001