Sporty a odporność na przeziembienie

1. Data: 2006-10-08 09:41:42

Temat: Sporty a odporność na przeziembienie
Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się czy jest jakiś związek między uprawianie sportów a
odpornośćią na przeziębienie. A może nawet jest ale na minus - czyli
ćwiczymy na siłowni, albo biegamy, ale przy spoceniu i wyjściu na dwór,
jesteśmy w stanie szybciej się przeziębić?

2. Data: 2006-10-08 11:57:49

Temat: Re: Sporty a odporność na przeziembienie
Od: "tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ćwiczymy na siłowni, albo biegamy, ale przy spoceniu i wyjściu na dwór,
> jesteśmy w stanie szybciej się przeziębić?

Z autopsji wiem, że kiedy gram zimą w piłkę dwa razy w tygodniu i względnie
dbam o siebie ciepło się ubierając grypa mnie nie złapie :) wydaje mi się,
że organizm się hartuje, poza tym ja się dość mocno pocę i pewnie podczas
takiego wysiłku pozbywam się z organizmu wszelakich toksyn :)

Odszkodowanie
Zatkane ucho
Bolące zęby.
Czosnek
Okresowe bóle głowy w okolicy prawego ucha