Sposób na.........

1. Data: 2002-03-01 08:12:32

Temat: Sposób na.........
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Czy znacie jakieś domowe sposoby na przyspieszenie miesiączki. Dodam jescze
ze zawsze miałam ją bardzo nie regularnie. Zażywałam nawet tabtetki by to
uregulowac i pojawiały sie co do dnia. Odkąd odstawiłam-wróciły stare
problemy.I na pewno nie jestem w ciązy.
Moze cos poradzicie bo staje sie to bardzo uciązliwe poniewaz zawsze trzeba
byc przygotowanie -nie wiadomo kiedy mnie dopadnie.
Trzeba chyba wybrac sie do lekarza.
Pozdrowienia

2. Data: 2002-03-01 08:28:06

Temat: Re: Sposób na.........
Od: "Zuza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
mam te same problemy i to od dawna. ostatnio nawet tabletki nie przynosza
takiego dobrego efektu jak dawniej :(
A czy wszystko u ciebie jest w porzadku ? co mowia ci lekarze ? bo ja
wlasnie nie bardzo moge z tym dojsc do ladu a chcialabym? Jak z ewentualnym
zajsciem kiedys w ciaze?
pzdr Zuza

3. Data: 2002-03-01 12:44:04

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz probowalam takiego przyspieszenia:)
Wykapalam sie poprostu w bardzo goracej wodzie i na drugi dzien
rano...niespodzianka:-)))
Ale woda byla naprawde goraca.

Ps. Bialko na szczescie mi sie nie scielo:)))

Pozdrawiam
Aga

4. Data: 2002-03-01 13:53:46

Od: "basik30" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A........ może herbatka z malwy

BK

5. Data: 2002-03-01 16:41:25

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raz probowalam takiego przyspieszenia:)
> Wykapalam sie poprostu w bardzo goracej wodzie i na drugi dzien
> rano...niespodzianka:-)))
> Ale woda byla naprawde goraca.
>

> A to pech!!!!!
A u nas własnie awaria sieci i nie ma ciepłej wody.
Zreszta nie wiem czy by pomogło bo zazwyczaj lubie sie kąpac w gorącej
wodzie(wiem ze to niezdrowo, ale co tam-lubie cieplo, jestem naturalnym
zmarzluchem), na co mój mąz puka sie w czolo:))
Z.

6. Data: 2002-03-02 14:56:02

Od: "Wydawnictwo Moli" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzanna" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
trzeba
> byc przygotowanie -nie wiadomo kiedy mnie dopadnie.

Cykl jest warunkowany skoordynowanym wydzielaniem odpowiednich metabolitów,
czyli estrogenu i progestagenu. Warunkiem wydzielania zostały dostosowane do
odpowiedniego sposobu życia, eksploatacji ciała, jeśli zmienia się te
warunki eksploatacyjne to następuje odpowiednie rozregulowanie
automatycznego metabolizmu. Podawanie jakichkolwiek środków zewnętrznych np.
farmakologii powoduje przejście na ręczne sterowanie tego procesu i
równocześnie powoduje zmiany w innych procesach metabolicznych. Za kilka lat
zaczynają się procesy nowotworowe szyjki macicy i piersi, gdyż albo jest
nadmiar jednych hormonów, albo brak innych.
Odpowiednie warunki eksploatacji ciała to ogólnie przyjęte normy życia z
higieną fizyczną i psychiczną. Jedz byle co i pal pety, a nie spodziewaj się
odpowiednich cykli.
Należy sobie uświadomić fakt, że ciało ma służyć kilkadziesiąt lat, a nie
kilka, co do dziewczęcej psychiki nie dociera i żyje się tak jakby się
miało zapasowe ciało.
A czy coś robicie z perspektywą rodzenia dzieci, czy nigdy ten fakt Was nie
będzie dotyczył.
Przede wszystkim należy czytać i zdobywać wiedzę o człowieku.
Wyjaśnienie znajdziesz w tekście "Dlaczego człowiek jest swoim zabójcą?"

--
Zapraszam do zwiastunu o systemach sterowania
i Istocie Świadomości -

Reklama umieszczona poniżej linii nie jest elementem dołączonym
przeze mnie.
------------

7. Data: 2002-03-04 15:16:12

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wodzie(wiem ze to niezdrowo, ale co tam-lubie cieplo, jestem naturalnym
>zmarzluchem), na co mój mąz puka sie w czolo:))

U mnie jest podobnie.Zmarzluch ze mnie okropny i jedyne co mnie ratuje przed
zamarznieciem w mrozny, zimowy wieczor to wrzaca, dluga kapiel:-))
Rodzina tez dziwnie na mnie patrzy ...:-)))

Aga

Problemy z porannym wstawaniem
krwawienie z uszu
poradźcie gdzie skierować reklamę ...