Sposob na bolacy zoladek po aspirynie / polopirynie

1. Data: 2008-03-05 07:23:27

Temat: Sposob na bolacy zoladek po aspirynie / polopirynie
Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z Was zna jakis skuteczny srodek, ktory zlagodzi lub wogole nie
dopusci do bolu zoladka po zazyciu aspiryny lub polopiryny? Mam jakis
wrazliwy zoladek i zawsze mam dosyc uciazliwe bole po zazyciu w/w lekow.
Moze trzeba cos odpowiedniego zjesc lub wypic? Bede wdzeczny za informacje.

--
pozdrawiam Mazi

2. Data: 2008-03-05 07:48:18

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mazi pisze:
> [...]
> Moze trzeba cos odpowiedniego zjesc lub wypic? Bede wdzeczny za informacje.

Trzeba się udać do apteki i poprosić o aspirynę w specjalnej powłoczce
nie drażniącej ścian żołądka (nie pamiętam w tej chwili nazwy, ale jest
w obrocie aspiryna 375 mg z USA)spełniająca Twoje życzenia :-)

Juanitos

3. Data: 2008-03-05 10:09:26

Od: "Saxi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Czy ktos z Was zna jakis skuteczny srodek, ktory zlagodzi lub wogole nie
> dopusci do bolu zoladka po zazyciu aspiryny lub polopiryny?

Takim doraźnym środkiem może być siemię lniane - najlepiej zmielone, zalane
wrzątkiem. Tworzy się z tego taka mało apetyczna galareta, którą należy
zjeść/wypić po przestudzeniu. Przykładowe proporcje - łyżeczka siemienia i
pół szklanki wody. Można ewentualnie dla smaku dosłodzić odrobinę, bo
ogólnie jest to dość mdłe. Ale świetnie osłania żołądek. I poprawia
przemianę materii, ale to już inna sprawa :-)

Pozdrawiam,

Livia

--
Kup sobie coś ładnego :-)
http://www.sklep.ciekawerzeczy.pl

4. Data: 2008-03-05 12:37:19

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Mar 2008 08:23:27 +0100, jakże pięknego
"Mazi" <p...@t...pl> wystukał co zawarte poniżej:

Polecam Sylimarol.

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

5. Data: 2008-03-05 12:42:05

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Solaris pisze:
> [...]
> : Moze trzeba cos odpowiedniego zjesc lub wypic? Bede wdzeczny za informacje.

To żart, ten sylimarol ???

Juanitos

6. Data: 2008-03-05 12:43:54

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Mar 2008 13:42:05 +0100, jakże pięknego
Juanitos <j...@g...com> wystukał co zawarte poniżej:

[...]
: >
: > Polecam Sylimarol.
: >
: To żart, ten sylimarol ???

Jako osłonka na żałądek przy toksynach lekach się sprawdza. ;)

7. Data: 2008-03-05 12:45:02

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Mar 2008 13:43:54 +0100, jakże pięknego
Solaris <s...@b...inspired> wystukał co zawarte poniżej:

: Jako osłonka na żałądek przy toksynach lekach się sprawdza. ;)
^___ toksycznych

8. Data: 2008-03-05 14:57:34

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Solaris pisze:
> [...]
> : >
> : To żart, ten sylimarol ???
>
> Jako osłonka na żałądek przy toksynach lekach się sprawdza. ;)

To jest lek regenerujący wątrobę, ale na żołądek niestety niezbyt jest
wskazany...

JUanitos

9. Data: 2008-03-05 17:36:58

Od: Doris <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a czy zamiast pochodnych kwasu acetylosalicylowego p/bólowo (bo chyba
nie bierzesz z przyczyn kardiologicznych patrz Acard/Polocard, bo one
sa kapsulkami jelitowymi) nie mozesz zazywac ibuprofenu?? np Nurofen
ma mniesze dzialanie wrzodotwórcze i mniej drażni blonę śluzową
zolądka?? a jak juz bardzo chcesz tę aspirynę to jest preparat kwasu
acetylosalicylowego z węglanem wapnia, który ma dzialanie
zobojętniające kwas solny preparat to Calcipiryna, mozesz zastosować
preparat kwasu acetylosalicylowego z prostaglandyna-preparat
Misoprostol, mozesz wreszcie po łyknięciu aspiryny zazyć jakiś
ranigast-bloker H2. Kiedys używało się proszek (teraz juz chyba raczej
nie) siarczan magnezu po posiłku, oslaniająco działają jakies oleje
Ulvenol, Ulventron, kilka postów wymienione wyżej siemie lniane.

pozdrawiam serdecznie

10. Data: 2008-03-05 18:21:28

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aspiryna działa na żołądek na 2 sposoby.
Raz w żołądku, drażniąc go, i tu może nieco pomoże wersja w otoczce
i potem gdy w krwi krążą związki aspiryny , też działające jakoś na żołądek.
Nie jestem medykiem, ale zdaje się , że powoduje to lepsze ukrwienie żołądka
, co może mieć negatywne skutki. Na to zdaje się nie ma rady, zmień
lekarstwo.
Spotkałam się też z tym , że ktoś rozpuszczał aspirynę w mleku, nie w
wodzie, ale nie wiem czy to ma sens.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Ropne punkty
Krople do oczu na czyrak w uchu ? o co chodzi ?
krzywe nogi...
O prawie do prawa do godnej ?mierci.
re: dezynfekcja notebooka