Sposob na niedowage u mezczyzny ?

1. Data: 2003-10-28 10:24:09

Temat: Sposob na niedowage u mezczyzny ?
Od: "Ktos" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem z niedowaga.
Przy 172 cm wzrostu waze ok 60-62 kg.
Odzywiam sie normalnie takze pewnie jest to problem z przemiana materii.
Czy zwykly lekarz internista bedzie umial mi cos na to poradzic ?
czy mam sie udac do jakiegos specjalisty?
ew. co mozecie mi poradzic ?

Pozdrawiam i dzieki za nfo

2. Data: 2003-10-28 11:19:04

Temat: Re: Sposob na niedowage u mezczyzny ?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Oct 2003, Ktos wrote:

> [...]
> Czy zwykly lekarz internista bedzie umial mi cos na to poradzic ?
> czy mam sie udac do jakiegos specjalisty?

jesli nie jest to wynikiem zadnej choroby to nic nie robic zaakceptowac

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-10-28 11:28:10

Od: "IY|S" <m...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z niedowaga.
> Przy 172 cm wzrostu waze ok 60-62 kg.

Ciesz się chłopie bo ja ważę 10 kg mniej i nic się
nie da z tym zrobić (wzrost 169)
Od razu mówię że próbowałem ćwiczeń , diet etc. i
i tak waga zawsze wracała :-( (aktualnie 52,5kg)

pozdrawiam

MS

4. Data: 2003-10-28 11:46:47

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ktos" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam problem z niedowaga.
> Przy 172 cm wzrostu waze ok 60-62 kg.

witam
ja mam podobny problem z moim facetem ,ma 196 i wazy 70 kg :0
pomijam problem z ciuchami (wszytsko za krótkie)
ale jedzenie mnie przeraza,je bardzo duzo,wszytsko słodkie,kwasne,nie lubi
fast foodów.
i nic nie przybiera na wadze,fakt ma prace w ruchu.
dobrze by bylo gdyby przytył.
jst zdrowy ,badania w normie.
pzdr.
p.>

5. Data: 2003-10-28 12:32:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odczekać 10 lat ?

--
Krzysiek, EBP
Chi beve birra campa cent'anni

6. Data: 2003-10-28 12:56:07

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1emdc07eu4txw$.148gqa01gb2it$.dlg@40tude.net...

> Odczekać 10 lat ?

Dokładnie. Przy identycznym wzroście jako 20latek ważyłem 55 kilo. Potem
przytyłem do 60, obecnie (33 w styczniu skończę) wychodzę powyżej 65 kilo i
juz zaczynam sie przejmować nie tym, ze jestem za chudy, ale że bęben mi za
duzy rośnie ;-)

J.

7. Data: 2003-10-28 12:56:27

Od: "Ktos" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nom niestety nie jest to problem zadnej choroby..
Znajomy mi powiedzial ze jak bede jadl regularnie 3 x dziennie .. np .
ugotowany ryz + pokrojony banan + jogurt (wymieszany) no i pic mleko.
to bedzie taka dawka ze napewno cos mi sie odlozy i przybedzie na wadze..
A co wy o tym myslicie ?? dobra metoda ?? + dodatkowo jutro sie wybieram do
internisty, moze do dietetyka... moze w sumie to wszystko zadziala ?
Pozdrawiam

8. Data: 2003-10-28 13:10:30

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odczekać 10 lat ?
>
> --
>witam
mój TŻ skończył 30 a waga ani drgnie:)
poczekam kolejne 10 .
pzdr.
p.

9. Data: 2003-10-28 13:10:59

Od: "Dav" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy zwykly lekarz internista bedzie umial mi cos na to poradzic ?
> czy mam sie udac do jakiegos specjalisty?

Przede wszystkim pytanie: jak często jesz? Bo jesli z powodu braku czasu
zjadasz 2-3 posilki dziennie to zapomnij o przytyciu. Musisz jesc nie duzo,
a często! PRzynajmniej 5 posilkow dziennie, rozlozonych racjonalnie. Czyli
mowiac w skrocie - male porcje ale często.

Pozdrawiam.

10. Data: 2003-10-28 13:31:55

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> internisty, moze do dietetyka... moze w sumie to wszystko zadziala ?

Możesz też zaglądać na grupę: pl.misc.dieta
gdzie spotkasz doświadczenia innych grupowiczów z niedowagą.

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Ambulatoryjne usuwanie zaćmy
Problem z przyrodzeniem