Spotkanie

11. Data: 2000-05-08 13:15:14

Temat: Re: Spotkanie na ktorym nie bylem
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Winny jestem wyjasnien.
Spotkanie to zostalo zorganizowane dosc nieoczekiwanie.
Padla propozycja i nikt nie sadzil ze dojdzie do skutku,ale nikt rowniez nie
sadzil ze organizacja zajmie sie Piotr Siciarski,jego posty wysylane w
ilosciach przeogromnych daly skutek,
Pozniej juz kierowalem sie odleglosciami od Lodzi dlatego nie wszyscy byli
zaproszeni.
Tych ktorzy nie byli zaproszeni a czuja sie rozzaleni serdecznie
przepraszam .
Sadze ze takie spotkania powinny odbywac sie co roku.
Takiego banku informacji praktykow hobbistow nie wolno lekcewazyc.
Pozdrawiam,
Boguslaw Radzimierski

12. Data: 2000-05-08 14:47:50

Temat: Odp: Spotkanie
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka !
Powiem Ci krótko ........ tego się nie da opisac ........ TO trzeba
zobaczyc!!
A jak nadstawisz ucha, to Ci powiem jeszcze coś w sekrecie ...... psyt :
Bardzo sympatycznych mamy Grupowiczów i ich żony ........... Jagoda

13. Data: 2000-05-08 18:03:07

Temat: Re: Spotkanie
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ujme to nastepujaco: jezeli o czyms sie mowi i mysli na okraglo,
opowiada ludziom, ktorzy patrza na ciebie jak na swira (mam nadzieje, ze nie
jest to wulgaryzm), na dodatek spac nie mozna, czuje sie lekkie
powatpiewanie w urode wlasnego ogrodka, zona zaczyna gnebic (mam zielone
swiatlo), uff, och,....
Po drugie to to zyczliwe przyjecie tak mlodego stazem i nie tylko grupowicza
(dziekuje), ta atmosfera - jade znowu bez zastanowienia i zostaje do konca.
Jurek

14. Data: 2000-05-08 22:26:57

Temat: Odp: Spotkanie na ktorym bylem
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy Ogrodnicy
Siedzę nad stosem wykonanych zdjęć ze spotkania pl.re.ogrodników i oglądam
je po raz może setny. Szukam słów wdzięczności .....
Dar jaki otrzymaliśmy jest bezcenny. Dar życzliwości i pasji...
Akumulator ogrodowy naładowany na lat kilka co najmniej.
Musi upłynąć kilka dni bym to wszystko sobie poskładał.
Dziękuję cudownym gospodarzom.
Ciągle mam pod powiekami skalniak, iglaki, błotniaka, kredensy, koła
młyńskie, kwitnące azalie, magnolie, grabowa aleję, obuwika, wiąz mający 3
cm wysokości, stół pod lipą, roślinkę mająca trójkę w herbie, juniperus
rigida, złotą brzozę, szarotkę alpejską, .......
Uszanowanie
Jacek z Elżbietą

15. Data: 2000-05-09 07:46:02

Temat: Re: Spotkanie na ktorym bylem
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał w wiadomości
juniperus
> rigida,

Chętnie wymienię egzemplarze tego jalowca sztywnego na inne iglaki
karłowate.
Po takiej rekomendacji pewnie moja deklaracja zostanie zauważona :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

16. Data: 2000-05-09 13:08:35

Temat: Odp: Spotkanie na ktorym nie bylem
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:008901bfb8eb$b0838d60$05a7ccc2@l3d6w8...
> [...]
> przepraszam .
> Sadze ze takie spotkania powinny odbywac sie co roku.

Kiedyś, na pytanie "gdzie można obejrzeć ładne ogrody", otrzymała odpowiedz
od Bogusława Radzimierskiego - "u mnie".
Czekałam na dostęp do mapy ogrodników aby, bez pytania Bogusława,
zorientować się jak daleko ode mnie jest jego ogród.
Nie udało mi się klikaniem w punkciki na mapie znaleźć usadowienie
Bogusława. (Dlatego między innymi proponuję, aby kliknięcie w województwo
dało wykaz wszystkich ogrodników w tym województwie.)
Ale teraz wiem, że jest to Łódz lub okolice.
Do Pabianic jadę od siebie conajwyżej 4 godz., a więc do Łodzi jestem w
stanie też dotrzeć.
W Łodzi mam rodzinę, a więc przespać się będę miała gdzie.
Polecam się na kolejne spotkanie ogrodników.
Czy nie popełniam jakiegoś nietaktu?
Pozdrawiam Krystyna.

17. Data: 2000-05-15 08:19:24

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Oczywiscie zawsze chetnie widze u siebie tych ktorzy fascynuja sie
roslinami.Jesli bedziesz w Łodzi u rodziny zapraszam.
Pozdrawiam ,Boguslaw
> [...]
> stanie też dotrzeć.
> W Łodzi mam rodzinę, a więc przespać się będę miała gdzie.
> Polecam się na kolejne spotkanie ogrodników.

sprzęt ogrodniczy
Veni, vidi ...
Zamów kwiata dla ukochanej osoby ...
Re: