Spotkanie 12.10 - podsumowanie

1. Data: 2007-10-25 21:18:15

Temat: Spotkanie 12.10 - podsumowanie
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miało być jutro, będzie dzisiaj, bo pewnie nic się nie zmieni.

Spotkanie aktualne, 27 października sobota *godzina_18* pub Merlin na
Polach Mokotowskich. Ikselka będzie prawdopodobnie tylko na początku
spotkania, więc chętni do Jej poznania powinni przyjść w miarę wcześnie.

Obecność "prawie pewną" zgłosili:

Fragile
Ikselka
JaKasia
Bluzgacz
Michał
Flyer

Oczywiście osoby, które się nie zgłosiły również mogą spokojnie przyjść
- spotkanie jest otwarte.

Dla osób nie znających nikogo z Nas - moja fotka i odręczna mapka Pól
Mokotowskich - http://www.flyer36.republika.pl/. Prawdopodobnie będę w
kraciastej koszuli z polaru w kolorze brązowo-czarnym.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

2. Data: 2007-10-25 21:38:13

Temat: Re: Spotkanie 12.10 - podsumowanie
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mokotowskich - http://www.flyer36.republika.pl/. Prawdopodobnie będę w
> kraciastej koszuli z polaru w kolorze brązowo-czarnym.

Nadmienie, że ten polar jest fragmentarycznie widoczny
na wskazanym powyżej zdjęciu.

:)

3. Data: 2007-10-25 21:49:54

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 23:18, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
"Spotkanie 12.10." odbedzie sie:

> 27 października sobota *godzina_18* pub Merlin na
> Polach Mokotowskich.
> [...]
Hihihi :DDD

--
Fragile

4. Data: 2007-10-25 22:52:17

Temat: Re: Spotkanie 27.10 - podsumowanie
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości >
> "Spotkanie 12.10." odbedzie sie:

> Hihihi :DDD

Ależ bystra baba z ciebie!
Ja nawet nie zauwazyłam!

;)) (hihihi)

5. Data: 2007-10-25 23:15:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> [...]

"Spotkanie 12.10." odbedzie sie:
> 27 października sobota *godzina_18* pub Merlin na

Hihihi :DDD

Bo to jest informacja historyczno-przyszłościowa. Podkreśla powtarzalność
zjawisk w psp. ;D

michał

6. Data: 2007-10-25 23:39:21

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Spotkanie 12.10." odbedzie sie:
>
> Hihihi :DDD
>
> Bo to jest informacja historyczno-przyszłościowa. Podkreśla powtarzalność
> zjawisk w psp. ;D

Raczej sugeruje, że kolejne spotkanie
odbędzie sie tydzień później niż planowano,
ale za to o tej samej porze i w tym samym miejscu.
:)

- JaKasia

7. Data: 2007-10-25 23:58:50

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 00:52, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
> Ja nawet nie zauwazyłam!
>
> ;)) (hihihi)

To pewnie z przepracowania... Zamiast miec zwidy, nie zauwazasz
drobiazgow :) Czyli praca Ci sluzy ;)

--
Fragile

8. Data: 2007-10-26 00:07:43

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Fragile" <e...@i...pl>

> Ja nawet nie zauwazyłam!
>
> ;)) (hihihi)
>
> To pewnie z przepracowania... Zamiast miec zwidy, nie zauwazasz
> drobiazgow :) Czyli praca Ci sluzy ;)

Heh... gdyby mi służyła, to bym jej kazała samej się wykonać! :)

9. Data: 2007-10-26 08:37:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bawcie się dobrze. M.

10. Data: 2007-10-26 09:47:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Bawcie się dobrze. M.

Miałam nadzieję, że jednak się wyrwiesz, chociaż na pierwszą godzinkę :-(

--
XL wiosenna

Po co ludziom ubrania?
POJDZIEMY TAM RAZEM