Spożywanie białka

21. Data: 2004-07-03 08:18:05

Temat: Re: Spożywanie białka
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cc5h1b$n6o$1@inews.gazeta.pl...
> użyj czasem mózgu i

> a to przeciez opty powinni miec problemy z tym "organem" :))))))))))

może dla odmiany coś w temacie?

Pozdrawiam,
Adam

22. Data: 2004-07-03 10:45:19

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może dla odmiany coś w temacie?

no coz, powtorze jeszcze raz, jak czegos nie rozumiesz pytaj
a swoja droga ciekawa skad ta "zacieklosc" w obronie Coolera, prosil o to ?

> Pozdrawiam,
> Adam

Jurek

23. Data: 2004-07-03 17:07:50

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> no coz, powtorze jeszcze raz, jak czegos nie rozumiesz pytaj
> a swoja droga ciekawa skad ta "zacieklosc" w obronie Coolera, prosil o to
?

nikogo nie bronię, gdyby o coś poprosił, to byś to pewnie znalazł, poza tym
jedyne co robię to jest walka z głupotą.

Pozdrawiam,
Adam

24. Data: 2004-07-03 21:01:08

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nikogo nie bronię, gdyby o coś poprosił, to byś to pewnie znalazł, poza
tym
> jedyne co robię to jest walka z głupotą.

masochista?

> Pozdrawiam,
> Adam

Jurek

ps: a co do glupoty napewno zwrociles uwage na "znaczaca" zmiane jaka zaszla
w postach twojego "guru" :)))))
na poczatek proponuje aspiryne ;)

25. Data: 2004-07-04 13:59:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cc4jqn$djd$1@inews.gazeta.pl...

> Widze Ciebie, choc nie powinienem. Czy Ty i Krystyna naprawde nie
potraficie
> uszanowac czyjejs decyzji o nieczytaniu waszej tworczosci i bedziecie
dalej
> wlazic nieproszeni oknami?

Nieproszeni? A czy to może Twoja prywatna zagródka do której mają wstęp
tylko osoby proszone??? To nie jest Twój prywatny folwark ;)
(znowu widzisz rzecz odwrotnie do rzeczywistości).

Krystyna

26. Data: 2004-07-04 15:26:47

Temat: Re: Spożywanie białka [OT]
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cc92hi$8qi$1@news.onet.pl...

> Nieproszeni? A czy to może Twoja prywatna zagródka do której mają wstęp
> tylko osoby proszone??? To nie jest Twój prywatny folwark ;)
> (znowu widzisz rzecz odwrotnie do rzeczywistości).

ej Krysiu, chodzi o to, że nie każdy ma ochotę czytać osoby, które
trollują, są chamskie, czy też wyjątkowo fałszywe/ zakłamane.
Dla poradzenia sobie z niedogodnością jaką jest czytanie takich osób
wymyślono KF - KillFile, lecz niestety wyżej wymienione osoby radzą sobie z
tym sztuczką polegającą na częstej zmianie adresów mailowych. Oczywiście od
dawna korzystając z usenetu nauczyłaś się tego od jednego z innych trolli,
którzy robią to z lubością, zresztą ciekawym przykładem używającym dodatkowo
Twojego adresu był mgr inż. który być może był Twoim nauczycielem w tej
kwestii.
Zrozumiałe, że każdy może sobie zmienić adres mailowy, jednak jeśli to się
dzieje z częstotliwością raz na tydzień przy tym osoba ta gości w KF'ie
większości osób pisujących na jakąkolwiek grupę dyskusyjną (w Twoim
przypadku m.in. grupa wegetariańska), przez co jak to się mówi wypływa z
KFa, to świadczy (raczej) o fałszywości tej osoby a nie o złej woli osoby,
która jest katowana koniecznością czytania np. Ciebie.
Wg mnie niezrozumiałe jest, że nie możesz się pogodzić z tym, że wieeeeele
osób NIE ŻYCZY SOBIE CZYTYWAĆ TWOJEJ WĄTPLIWEJ TWÓRCZOŚCI. Jeśli mnie ktoś
wrzuci do KFa to bez wątpienia uszanuję jego decyzję i nie będę z zaciekłą
złośliwością zmieniać adresu co drugi dzień aby koniecznie mnie czytał, lecz
skoro kilkadziesiąt osób NIE wrzuciło mnie do kfa, to trudno mi się
wypowiadać co bym zrobił w Twojej sytuiacji i na Twojej diecie, która pewnie
ma wpływ na zachowanie.

Pozdrawiam,
Adam

27. Data: 2004-07-04 16:36:47

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skoro kilkadziesiąt osób NIE wrzuciło mnie do kfa, to trudno mi się
> wypowiadać co bym zrobił w Twojej sytuiacji i na Twojej diecie, która

piszesz nawet duzo, tylko ze byle co :)

Krystyna pisala ze miala problemy z komputerem i ze reinstalowala wszystko,
co powoduje zmiany w programach i pojawienie znowu u tych co mieli ja w KF,
tak jak mnie. Bo tez jest po formatowaniu i reinstalacji. A podobno miales
cos wspolnego z informatyka.
Mozna jednak zastanow sie, zanim w zapale obronnym swego guru zaczniesz
dlugo i zamaszyscie obrazac innych. Bo lekcje moralnosci w twoim wykonaniu
sa zenujace.

Jurek

ps moze jednak zostaw Coolerowi jego problemy z KF-em i cytatami, bo kiepsko
na tym wychodzisz, widze aspiryna nie pomogla , chyba trzeba cos
mocniejszego

28. Data: 2004-07-04 16:55:33

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> piszesz nawet duzo, tylko ze byle co :)

poczytaj swoje posty, Ty jesteś zwykłym trollem.

> [...]
KF,
> tak jak mnie. Bo tez jest po formatowaniu i reinstalacji. A podobno miales

Tak, i jeśli ktoś twierdzi, że wyjście z KFa spowodowane jest "zmianami w
programach", to lepiej gdyby nic nie pisał więc zamilcz na przyszłość. Ale
Ty piszesz dużo i byle co. A wyjście z Kfa w zależności od wersji czytnika
powoduje zmiana adresu mailowego lub nicka a nie reinstalacja systemu, która
absolutnie nie ma nic do rzeczy... Zresztą zrozumiałe jest, że raz na jakiś
czas każdy może sobie zmienić adres mailowy i nie ważne z jakiego powodu ale
raz na jakiś czas nie koniecznie oznacza raz w tygodniu, szczególnie jeśli
osoba ta jest częstym bywalcem KFów. Gdyby zmieniał dwa razy w miesiącu
adres mailowy (czy też sam nieistotny jego fragment jak głównie to robi
Krysia) ktos, kto w wieeeeelu KFach nie siedzi, to nikt by tego nawet nie
zauważył.

> Mozna jednak zastanow sie, zanim w zapale obronnym swego guru zaczniesz
> dlugo i zamaszyscie obrazac innych. Bo lekcje moralnosci w twoim wykonaniu
> sa zenujace.

Może zamiast w zapale obronny swej guru (pewni już modlisz się do Krystyny)
zajmij się czymś co obniży Twój poziom stresu, jak np. szydełkowanie. Twój
poziom chamstwa jest niezrównany.

> ps moze jednak zostaw Coolerowi jego problemy z KF-em i cytatami, bo
kiepsko
> na tym wychodzisz, widze aspiryna nie pomogla , chyba trzeba cos
> mocniejszego

Pewnie masz daleko w tej francji do lekarza optymalnego ale chyba
optymalnych specjalistów z tej dziedziny jaka by się Tobie przydała to nie
ma nawet w naszym kraju.
Zachowaj na przyszłość swoje rady dla siebie, bo nic nie są one warte, jak
całe Twoje wypowiedzi a coś mocniejszego sam weź tylko nie wpadnij w
alkoholizm jeśli jeszcze nie jest za późno.

Pozdrawiam,
Adam

29. Data: 2004-07-04 17:27:25

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poczytaj swoje posty, Ty jesteś zwykłym trollem.

myslisz ze powtarzanie czesto i w kolko tej samej bzdury podniesie jej
wartosc?

> [...]
(......)
> Krysia) ktos, kto w wieeeeelu KFach nie siedzi, to nikt by tego nawet nie

guru mnie "dojrzal" wlasnie po reinstalacji OE i ponownym wejsciu na konta
pocztowe, nie wiem co sie dzieje i gdzie ale fakty sa jakie sa. Mam nadzieje
ze juz jestem ponownie w jego KF. Bardzo go to bawi to niech mu bedzie :)))

> Może zamiast w zapale obronny swej guru (pewni już modlisz się do
Krystyny)

zadrosc!?

> zajmij się czymś co obniży Twój poziom stresu, jak np. szydełkowanie. Twój
> poziom chamstwa jest niezrównany.

inwektywy to nie argumenty :)

> [...]
> całe Twoje wypowiedzi a coś mocniejszego sam weź tylko nie wpadnij w
> alkoholizm jeśli jeszcze nie jest za późno.

o ile potrafisz (jeszcze) to poczytaj co napisales, Ty masz problem ,
obrzucanie mnie inwektywani w czyms Ci pomaga? Jezeli tak to nie zaluj
sobie, mnie to ani ziebi ani grzeje. Ale troche pokory nie zaszkodzi

Jurek

30. Data: 2004-07-04 17:40:06

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nadzieje
> ze juz jestem ponownie w jego KF. Bardzo go to bawi to niech mu bedzie
:)))

Oczywiście kłamiesz, bo nie wydaje mi się abyś nieświadomie wpisał nowy
adres g...@g...pl zamiast starego g...@o...pl i nie zauważył tego
dodatkowo w jednym poście zmieniłeś nicka na "jerzy jan" i maila
g...@g...SKASUJ-TO.pl. Ale oczywiście nie wiesz co się dzieje, bo może
sposób żywienia wpływa na postrzeganie tak oczywistych faktów jak trzy
adresy mailowe w ciągu tygodnia?

> inwektywy to nie argumenty :)

Czasami jestem bardziej bezpośredni unikając fałszywego owijania w
bawełnę...

Pozdrawiam,
Adam

warsztaty kulinarne.Krakow.