Sprawa pilna- co to jest ?

1. Data: 2010-09-15 20:10:26

Temat: Sprawa pilna- co to jest ?
Od: "iop" <...@2...dd> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Sprawa dla nas pilna. Co to jest na załączonym zdjęciu?
Dziecko przyszło ze szkoły wczoraj i miało czerwone plamki. Dziś wygląda jak
wygląda. Pojechaliśmy na pogotowie -60km pani doktor powiedziała, że dobrze
leczymy tzn. riwanol + tribiotyk, ale po tym nic nie jest lepiej. Nie
przepisała nic, tylko powiedziała "ja już skończyłam można iść".
Proszę o pomoc.
http://www.snov.hostfast.eu/foto.jpg

2. Data: 2010-09-15 20:20:56

Temat: Re: Sprawa pilna- co to jest ?
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iop" <...@2...dd> napisał w wiadomości grup
> [...]
> dobrze leczymy tzn. riwanol + tribiotyk, ale po tym nic nie jest lepiej.
> Nie przepisała nic, tylko powiedziała "ja już skończyłam można iść".

???? ... ale jakis czas temu mialem cos podobnego i okazal sie to byc
swierzb ktorego nabawilem sie prawdopodobnie pracujac w ogodzie
(ziemia+rdza)
...problem trwal kilka tygodni i towarzyszylo mu swedzenie lub szczypanie

pozdr
plumke

3. Data: 2010-09-15 20:42:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 22:20:56 +0200, Plumke napisał(a):

> ale jakis czas temu mialem cos podobnego i okazal sie to byc
> swierzb ktorego nabawilem sie prawdopodobnie pracujac w ogodzie
> (ziemia+rdza)

Co też Ty pleciesz, człowieku, o tej ziemi i rdzy w kontekście świerzbu?
http://www.swierzb.medserwis.pl/nm.asp?p=5,331,8"

4. Data: 2010-09-15 21:21:57

Od: "kacha" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze leczymy tzn. riwanol + tribiotyk, ale po tym nic nie jest lepiej.
> Nie przepisała nic, tylko powiedziała "ja już skończyłam można iść".

mnie to wygląda na najzwyklejsze w świecie tzw. potówki - jeśli to to, to w
ciągu paru dni samo zniknie

5. Data: 2010-09-16 18:21:12

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Wrz, 22:10, "iop" wrote:
> [...]
> leczymy tzn. riwanol + tribiotyk, ale po tym nic nie jest lepiej. Nie
> przepisała nic, tylko powiedziała "ja już skończyłam można iść".

Mnie to wygląda na poparzenie barszczem Sosnowskiego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Barszcz_Sosnowskiego

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2010-09-16 20:25:06

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

iop <...@2...dd> napisał(a):

> [...]
> leczymy tzn. riwanol + tribiotyk, ale po tym nic nie jest lepiej. Nie
> przepisała nic, tylko powiedziała "ja już skończyłam można iść".

alergia takie rzeczy się dzieją
pamiętam coś podobnego miałem
była niedziela
ręka cała popuchnieta
szok bomble mam wystraszona poszliśmy do lekarza
alergia jakieś leki przeciw alergiczne i za parę dni po krzyku
ja bym udał się do dermatologa z tym

7. Data: 2010-09-16 20:55:26

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze leczymy tzn. riwanol + tribiotyk, ale po tym nic nie jest lepiej.
> Nie przepisała nic, tylko powiedziała "ja już skończyłam można iść".

Yhm, pogotowie...
To teraz biegiem do rodzinnego po skierowanie do specjalisty.

A ja jako uczulniowiec, jak sobie rozdrapałem swędzenie
to aż tak nie wyglądało - ale podobnie - mniejsze bąble, bo dorosły jestem.
;)
i mam większą rękę...

Nie jest lepiej po jakim czasie?
Bo uczulenia to tak na pstryknięcie to nie znikają...

Swędzi? Zawinąć żeby nie drapał(a). Jak stare to dziecko?

Dawno temu (30 lat temu) znajoma gdy wzięła w rękę modną wtedy torbę,
taką z plastikowymi kółkami to miała ręce jak poparzone.
Ale bez specjalisty nie ma co gdybać.
Pogotowie odradzam jako guru w tej sprawie.
Wapno musujące w maksymalnej dawce z ulotki
na pewno nie zaszkodzi w tym wypadku.

Feromon

8. Data: 2010-09-17 19:16:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dopytaj się czy nie bawili się czymś dziwnym, czy dokładnie umył rączki po
zabawie.
Może to jakaś substancja hemiczna, albo jad rozpylony,
Bo to wyglada jak drobne opażenia tuż obok siebie,
tyle, że opażenie zwykłe nie może być, bo by bąble wyskoczyły od razu,
Tu jak piszesz, czerwone plamki w bomble zmieniały się dobę.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

9. Data: 2010-11-29 23:01:07

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze leczymy tzn. riwanol + tribiotyk, ale po tym nic nie jest lepiej.
> Nie przepisała nic, tylko powiedziała "ja już skończyłam można iść".

link nieprawidłowy
Feromon

10. Data: 2010-11-30 01:20:04

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feromon napisał:
> Użytkownik "iop" <...@2...dd> napisał w wiadomości
>>

> link nieprawidłowy
> Feromon

Czepiasz się. Widocznie już "po ptokach". Oglądałeś "Wirusa"?

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Koncentrator tlenowy - Nysa, opolskie.
leczenie psychozy schizoafektywnej
czy niektóre kości twarzy rosną przez całe życie człowieka?
ciaza a substancje chemiczne
[BADANIE KRW] - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)