Sprywatyzowac medycyne!

1. Data: 2000-06-07 19:40:45

Temat: Sprywatyzowac medycyne!
Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Medycyna powinna zostac sprywatyzowana i poddana zwyczajnym regulom wolnego
rynku. Chore Kasy w obecnym ksztalcie nie maja sensu istnienia - nalezy je
natychmiast zlikwidowac. W ich miejsce powstana prywatne ubezpieczalnie (na
wzor prywatnych Funduszy Emerytalnych), do ktorych skladka powinna byc
odprowadzana bezposrednio (a nie via ZUS) a jej wysokosc powinna byc zalezna
nie od wysokosci zarobkow, tylko od standartu swiadczonych uslug. Z tymi
ubezpieczalniami podpisywalyby umowy prywatne szpitale. Nalezaloby tez
zniesc wszelkie limity przyjec i kontrakty na konkretna liczbe zabiegow czy
przyjec. Skladka powinna byc dobrowolna. Panstwo powinno zapewniac jedynie
podstawowa opieke medyczna - wizyte u lekarza, nagle operacje ratujace zycie
dla nie placacych skladki. Przy czym: nieplacacy powinien zostac obciazony
kosztami drogich operacji.

To telegraficzny skrot reformy "sluzby zdrowia" wg Endera.

pzdr
Ender

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-06-08 07:54:28

Temat: Re: Sprywatyzowac medycyne!
Od: "Marek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

interesujace
a co uwazasz za operacje ratujaca zycie?
co z dziecmi?
co ze starcami ktorych przeciez nikt nie ubezpieczy?

3. Data: 2000-06-08 11:58:23

Od: Alex <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem!

Marek napisał(a):

> a co uwazasz za operacje ratujaca zycie?

Wg WHO jest to zabieg, odroczenie którego może spowodować zgon
pacjenta w ciągu 48 godzin lub nieodwracalny ubytek zdrowia

> co z dziecmi?

Chyba mają rodziców :-) lub opiekę społeczną.

> co ze starcami ktorych przeciez nikt nie ubezpieczy?

Są ubezpieczeni.

Pozdrawiam
Alex k...@k...onet.pl

4. Data: 2000-06-08 12:14:06

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender napisał(a):
> To telegraficzny skrot reformy "sluzby zdrowia" wg Endera.

Ender na prezydenta? ;-))

Krzysiek Okon

5. Data: 2000-06-08 18:09:46

Od: "Michal" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ender <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8hmdnq$2d0$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
> wzor prywatnych Funduszy Emerytalnych), do ktorych skladka powinna byc
> odprowadzana bezposrednio (a nie via ZUS) [...]

ZUS zabiera mi moje pieniadze. Nie chce placic na jakies grube dupy za
panstwowymi biurkami. Chce miec mozliwosc wyboru grubej dupy, ktora bede
utrzymywal. Mozliwosc wyboru przede wszystkim ;-)

pozdrawiam
mih.

6. Data: 2000-06-08 20:32:07

Temat: Odp: Sprywatyzowac medycyne!
Od: "Marek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ale wiekszosc operacji jest ratujaca zycie i to sa koszty niebagatelne
tez jestem za prywatyzacja ale obawiam sie, ze w naszym biednym
spoleczenstwie gro ludzi nie bedzie sie ubezpieczalo. i co z nimi potem?
nowoczesne spoleczenstwo pozwoli im umrzec? a jak wprowadzimy obowiazek
ubezpieczenia to niwiwele sie zmieni

7. Data: 2000-06-08 20:32:18

Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KO <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Ender na prezydenta? ;-))

:-)))))
Wredny ze mnie typ, ale na to i tak za pozadny jestem...

pzdr
Ender

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

8. Data: 2000-06-08 20:34:32

Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex <k...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...onet.pl...
> [...]
> pacjenta w ciągu 48 godzin lub nieodwracalny ubytek zdrowia

> Chyba mają rodziców :-) lub opiekę społeczną.

Powyzsze odpowiedzi sa na tyle dobre, ze zwalniaja mnie chyba z obowiazku
ich powtarzania.

pzdr
Ender

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

9. Data: 2000-06-09 08:13:38

Temat: Re: Odp: Sprywatyzowac medycyne!
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spoleczenstwie gro ludzi nie bedzie sie ubezpieczalo. i co z nimi potem?
> nowoczesne spoleczenstwo pozwoli im umrzec? a jak wprowadzimy obowiazek

Czemu niewiele? IMHO najważniesza jest konkurencja na rynku.

-
Krzysiek Okon

10. Data: 2000-06-09 08:33:29

Od: "Ogi-T-Bear" <M...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek <z...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpT%4.15614$q...@n...tpnet.pl...
> [...]
> spoleczenstwie gro ludzi nie bedzie sie ubezpieczalo. i co z nimi potem?
> nowoczesne spoleczenstwo pozwoli im umrzec? a jak wprowadzimy obowiazek

Z takimi poglądami na Kubie zrobiłbyś rewolucję...;o)

MisieQ

tlumaczenia z polskiego na wloski
tlumaczenia z polskiego na wloski
Prawa autorskie tekstów ulotek.