Sprzedam 2 ksiażki Dieta dr Atkinsa

1. Data: 2004-05-12 15:55:47

Temat: Sprzedam 2 ksiażki Dieta dr Atkinsa
Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Sprzedam 2 ksiażki " Nowa rewolucyjna dieta dr Atkinsa" oraz Ksiązka
Kucharska dr Atkinsa"

Obie ksiązki razem kosztuja 50zł a moze wiecej ja sprzedac chce je za 30zł

Kontakt na maila

Pozdrawiam
Monika

2. Data: 2004-05-12 17:06:15

Temat: Re: Sprzedam 2 ksiażki Dieta dr Atkinsa
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Sprzedam 2 ksiażki " Nowa rewolucyjna dieta dr Atkinsa" oraz Ksiązka
> Kucharska dr Atkinsa"
>
> Obie ksiązki razem kosztuja 50zł a moze wiecej ja sprzedac chce je za 30zł

Może wystaw na allegro?

pozdrawiam, misiczka

--
Szukasz fajnej diety? Chcesz schudnąć?
Polecam Montignaca :-)

3. Data: 2004-05-12 17:13:41

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika napisał:

> [...]
> Kucharska dr Atkinsa"
>
> Obie ksiązki razem kosztuja 50zł a moze wiecej ja sprzedac chce je za 30zł

o jak ktos vchce to ja tez moge sprzedac te lektury, w tym jedna w
oryginale:-)

Edytka [edymon]

4. Data: 2004-05-13 12:15:32

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora