Sprzęt kosmetyczny BIOMAK - sprzedam okazyjnie tanio - przepraszam za ogłoszenie :)

1. Data: 2003-09-10 10:52:42

Temat: Sprzęt kosmetyczny BIOMAK - sprzedam okazyjnie tanio - przepraszam za ogłoszenie :)
Od: "Kasia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za ogłoszenie wszystkie panie :).
Na usprawiedliwienie mam, że ogłoszenie jest na temat.

Sprzedam sprzęt kosmetyczny firmy Biomak. (porównaj www.biomak.pl )
Sprzęt jest w bardzo dobrym stanie. Pracował 2 miesiące, później leżał
nieużywany
na strychu.W komplecie bądź osobno. Kupując więcej niż jeden element
uzyskacie dodatkowy
upust.
Cena bardzo atrakcyjna (do negocjacji)

- PODGRZEWACZ DO WOSKU WH 02, na 3 pojemniki z woskiem.

- STOLIK KOSMETYCZNY (4 półki uchwyt na miskę 6 gniazdek, miejsce na
zamontowanie lampy, możliwość rozbudowy o dodatkowe półki)

- LAMPA - LUPA bezcieniowa umożliwia oglądanie skóry w powiększeniu przy
jednoczesnym dobrym oświetleniu. Lampa pasuje do wyżej opisanego stolika.
Preferuję sprzedaż jej w zestawie.

- KOMBAJN KOSMETYCZNY MF 3.3 (Urządzenie wielofunkcyjne, zawiera: GALVAN,
DARSONVAL, BRUSHER. W komplecie pełne wyposażenie: elektrody, szczotki
peloty itp.)

Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny, bądź na email. Zapraszam do
oglądnięcia i sprawdzenia sprzętu na miejscu. Możliwość wysłania fotek i
dokładnego opisu na email. Kupującym zapewniam gwarancję rozruchową.

Tel. (22) 834-58-29
sprzęt dostępny jest w Warszawie
pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-09-14 11:22:38

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam za ogłoszenie wszystkie panie :).
> Na usprawiedliwienie mam, że ogłoszenie jest na temat.

Wlasnie ze nie jest!!!!!

1. Data: 2003-09-14 11:54:27

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kofeinka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie ze nie jest!!!!!

To moze nie musialas calego cytowac... ;-)

Pozdrawiam
ISIA

kometyczka-Poznań
Clearskin - Avon