Srednie zuzycie pradu

1. Data: 2007-01-11 23:29:24

Temat: Srednie zuzycie pradu
Od: "kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ile srednio dziennie, lub miesiecznie zyzywa pradu przecietne gospodarstwo
domowe?Standardowe wyposazenie no moze oprócz elektrycznego podgrzewacza
wody przeplywowej.
Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Krzys

2. Data: 2007-01-12 07:47:48

Temat: Re: Srednie zuzycie pradu
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 12, 12:29 am, "kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> wrote:
> [...]
> domowe?Standardowe wyposazenie no moze oprócz elektrycznego podgrzewacza

Zdefiniju standard gospodarstwa :-)
Np. ile komputerów, ile pomieszczeń (powierzchnia), ilu domowników
etc. Od tego bardzo dużo zależy.
Na moim przykładzie,po powiększeniu rodziny z 3 do 4 osób, zużycie
prądu (w pieniądzach) wzrosło o połowę.

--
ZZ@private

3. Data: 2007-01-12 09:04:34

Od: "kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dwa laptopy wlaczone non stop oba na zasilaczu, trzy pokoje plus kuchnia i
lazienka, dom ok.90 m2, trzy dorosle osoby w domu, pracujace.standardowa
lodowka, piekarnik elektryczny uzywany niezbyt czesto.wystarczy?
Pozdrawiam
Krzys

4. Data: 2007-01-12 09:11:23

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> wrote in message
> [...]
> domowe?Standardowe wyposazenie no moze oprócz elektrycznego podgrzewacza

Nie ma czegos takiego jak przecietne gospodarstwo ;-)
Statystyka ma to do siebie, ze jak wychodzisz na spacer z psem,
to średnio macie po 3 nogi ;-)))))

Mogę dać przykład u mnie - 4 osoby w domu, rachunki za 2 miesiace
na poziome ok 300 zl - jest bojler elektryczny na wode. Gdyby nie
ten bojler to rachunki bylyby ok 200zl / 2 miesiace. Dom ok 150 m2.

Ale u kazdego wyjdzie inaczej, poza tym miesiace letnie i zimowe
tez moga sie drastycznie roznic.

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

5. Data: 2007-01-12 09:51:12

Od: " zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak napiszę, że ok 60 zł na 2 miesiące zużywaja 3 osoby przy 1 desktopie i 2
laptopach, telewizor ze 2 godziny, ładowarka zawsze jakieś baterie karmi i telefony,
do tego telewizor ze 2 godziny dziennie, ale non stop na czuwaniu tv, 2 wieże,
wideło, szczoteczka do zębów, do tego pranie co 2 dni około no i lodówa z 2
agregatami, no i mikrofala, czajnik czasem to może niewiele Ci to powie, ale jak
dorzucę jeszcze że gaz do mycia i gotowania wychodzi mi ok 85 zł /m-c i ze 150/m-c
za co przez cały rok, to masz całokształt na 3 osoby w 40 m mieszkaniu.

6. Data: 2007-01-12 10:44:54

Od: "keimak" <k...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ile srednio dziennie, lub miesiecznie zyzywa pradu przecietne gospodarstwo
> domowe?Standardowe wyposazenie no moze oprócz elektrycznego podgrzewacza

120-130 kWh na miesiąc: 3 osoby, mieszkanie.

pzdr,
keimak

7. Data: 2007-01-12 11:14:47

Od: "tomekW" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domowe?Standardowe wyposazenie no moze oprócz elektrycznego podgrzewacza

dwie osoby
pokój + duża kuchnia + łazienka
od rana do 17-18 nie ma nas w domu wtedy tylko lodówka
tak to tv lub muzyka, komputer sporadycznie (po całym dniu przed monitorem
mamy dość :) )
lampka biurkowa dość czesto
wszędzie świetlówki energooszczędne w kuchni cały wieczór 4 halogeny
rachunki ~50zł/2m-c

8. Data: 2007-01-12 11:31:22

Od: "..:Michal::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jan 2007 12:14:47 +0100, tomekW napisał(a):

> rachunki ~50zł/2m-c
50zł na 2 miesiace?
niesamowite.....
25zł na miesiac.

--
..::Michal::..

9. Data: 2007-01-12 13:27:15

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie

2 osoby,
komp cale popoludnie do 24
lodowka,
telewizor
piecyk (elektryczny) prawie codziennie
+ chleb lub ciasto raz w tygodniu
kuchenka tez na prad (jakis obiad codzinnie)
jakies pranie ok 1 w tyg.
czajnik elektryczny

ok 150 zł. na 2 mies

pozdrawiam WM

10. Data: 2007-01-12 14:00:35

Od: "tomekW" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 50zł na 2 miesiace?
> niesamowite.....
> 25zł na miesiac.

wszyscy nam zazdroszczą :)
ale jak mówie
rano przez 30min światło w kuchni przy robieniu śniadania
póżniej do późnego popołudnia nikogo nie ma w domu
wieczorami też często wychodzimy
pranie robimy u teściowej :)
komputer włączam jak potrzebuje zdjęcia z aparatu przejrzeć, zgrać z karty
a i to głównie na laptopie,
wszystko podłączone przez listwy z wyłącznikami które wyłączamy jak nas nie
ma
lodówka indesit'a klasa A+
najwięcej świeci się lampka nad moim biurkiem/warsztacikiem - świetlówka
bodajże 18W
rachunki ok 50 czasem do 70 "dobija"

co się dzieje z pralką, gdy brak wody w rurach.
malowanie domku
Ubezpieczenie mieszkania
wyjęcie nóżek na kółkach
Biała klawiatura + klawisze regulacji głośności