'Średnio złośliwy nowotwór??'

następny post »
From: "King Kong" <n...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: 'Średnio złośliwy nowotwór??'
Date: Fri, 18 Mar 2005 14:16:22 +0000 (UTC)

Mam uprzme pytanie.Mój wujek choruje od pięciu lat na raka.Na karcie
przeczytalem ze to rak (carcinoma) pecherza (przeszedl radykalna resekcje
tego organu) i kosci (na kości??) krzyzowej.Przeszedl chemioterapie
(niepełna) i był juz na morfinie.Lekarze spisali go na straty dając pół roku
zycia (miał przerzuty na inne organy).Teraz sa zszokowani nawet odstawili mu
morfine.Czy moze byc to postać jakiegoś 'średniozlośliwego' nowotwora (prosze
wybaczyc laikowi niefachowe określenie)czy jest to cud Bozy (jak twierdza
niektórzy lekarze i moja mama).W miare wyczerpująca odpowiedz doda otychy i
nadziei wujkowi jak i całej rodzinie.Z góry dziekuje.

z powazaniem:
KING