Srodki na wzrost potencji

11. Data: 2006-08-16 16:36:53

Temat: Re: Srodki na wzrost potencji
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" napisał:

> biosteron.

Biosteron jest lekiem - choć bez recepty - stosowanym w konkretnych
przypadkach, czyli przy obniżeniu stężenia naturalnego testosteronu.
Mężczyźni przed czterdziestką i bez badań poziomu tego hormonu nie
powinni zażywać go ot tak sobie.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 69 (a jakże) tysięcy:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

12. Data: 2006-08-16 16:46:40

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wszystkie SSRI obniżają libido w równym stopniu (badano to wskaźnikiem
IELT - dla dociekliwych do poszukania w necie.). Króluje w tym paroxetyna,
nieco niżej sertralina, potem dłuugo nic, i resza antydepr.

13. Data: 2006-08-16 17:13:49

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> [...]
> recepty, które pomagają mezczyznom w utrzymaniu "formy". Wyjasniam - 30 lat,
> wiem, ze to stosunkowo młody wiek, aczkolwiek - praca, stresy w niej,
> niezdrowy tryb zycia odbijają sie negatywnie na zyciu seksualnym. Dbać o
> siebie trzeba zacząć, zwłaszcza gdy człowiek dostrzega, iż "coś jest nie
> tak" - słowem erekcja szybko mija i jest trudność z powtórną nawet w godzinę
> po kontakcie - zmiana trybu życia to jedno, ale - moje pytanie dotyczy
> skutecznych, sprawdzonych przez Was leków pomagajacych w odzyskiwaniu formy

Właściwie to najlepiej by Tobie wyszło gdybyś odwiedził lekarza.
Pańskie oko konia tuczy. Poza tym jednemu pomoże żeń-szeń, innemu
gingko biloba czy inne DHEA.

Pozdrawiam
Iff

14. Data: 2006-08-16 20:51:33

Temat: Re: Środki na wzrost potencji
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Nie, to właśnie to, o czym piszesz. Czytałam niedawno wywiad z którymś
> ze znanych seksuologów, m.in. o tym, że coraz więcej pojawia się młodych
> pacjentów z zanikiem erekcji - nawet dwudziestokilkuletnich. A marchand
> tu niedawno pisał o niezaspokojonych żonach takich zapracowanych facetów.

Byłas na stronie internetowej tego marchanda? ( chyba nie pomyliłam go z
kimś innym). To zboczeniec. Namawia do współżycia z własnymi dziećmi, on
to rzekomo praktykował. Poza tym jak spojrzałam na jego zdjęcie, to od
razu rzuciło się w oczy, że to człowiek już niemłody, z kompleksami....

--
Kaja

15. Data: 2006-08-16 21:24:18

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" napisał:

> Byłas na stronie internetowej tego marchanda? ( chyba nie pomyliłam
> go z kimś innym). To zboczeniec.

Oczywiście, że pomyliłaś. W zacietrzewieniu też trzeba myśleć. LeoTar
jest mi znany z wielu polemicznych utarczek.

16. Data: 2006-08-17 06:43:32

Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmien Partnerke bedziesz brykal jak mlody zrebak

17. Data: 2006-08-17 07:57:56

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał:
> Zmien Partnerke bedziesz brykal jak mlody zrebak

W pierwszym momencie oburzyłam się na Twoją wypowiedź;/
A potem przypomniałam sobie pewną wizytę u endokynologa, sprzed
30-tu lat (w sprawie tarczycy), kiedy to usłyszałam:
- "w pani przypadku nic już lekarstwami się nie zmieni. Radzę
zdradzać męża".
Dlatego z pobłażliwością mówię, że wypowiadane głupoty nie
zależą od wykształcenia!

--
Pozdrawiam :)
JM

18. Data: 2006-08-17 10:40:39

Od: d...@t...pl (Doradca) szukaj wiadomości tego autora

Adam

> Użytkownik "zenek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
>>

> Nie ukrywam - czy się mylę - że tryb życia, tzn. dużo pracy, najczęściej do
> 1-2 w nocy, stres (odpowiedzialne stanowisko), złe odżywianie mogły zrobic
> swoje. Zastanawiam sie na ile to może być efekt czegoś innego - stad jednak
> moja prośba o wskazanie specyfików wspomagających organizm.

> Pozdrowienia, Adam

Nim zaczniesz cokolwiek łykać, po pierwsze:

1) regularne posiłki np 3-4 ale o stałych godzinach. (jak w wojsku :-)
2) jeśli musisz już tak długo pracować przyzwyczaj do tego organizm (wiem
ze brzmi dziwnie) chodzi o to, żeby "przestawił" się na tryb nocny. Czyli
jak wstajesz np o 8 a idziesz spadz o 2 w nocy, to niestety musisz tak
robić non stop. Bedzie to mniej szkodliwe dla organizmu niż spanie w
sobote czy niedziele do 15. Musisz wstawać jak codzien ale oczywiscie w
trakcie dnia możesz strzelić sobie kilkugodzinna drzemke. Nie spowoduje to
rezregulowania organizmu.

Stosowanie takiego trybu życia (oczywiście lepiej go zmienić na normalny)
przez miesiąc powinno dać znaczne efekty.

Oczywiście musisz stosować normalna diete a nie zajadac np pizze non stop.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

19. Data: 2006-08-17 12:58:57

Od: "marchand" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
Aicha napisał(a):

Byłas na stronie internetowej tego marchanda?

Na stronie 'tego" marchanda = czyli mnie, byc nie mogła bo 'ten' marchand
nie ma strony internetowej i to ... tak z grubsza tyle.

( chyba nie pomyliłam go z
kimś innym).

Wychodzi na to, ze jednak pomyliłaś.

To zboczeniec.

I to jaki! Okropny :-) Kilka grupowiczek już sie co do tego pozbyło
jakichkolwiek wątpliwości :-)))

Namawia do współżycia z własnymi dziećmi,

????
hmmm... ciekawe ciekawe...

on
to rzekomo praktykował. Poza tym jak spojrzałam na jego zdjęcie, to od
razu rzuciło się w oczy, że to człowiek już niemłody, z kompleksami....

To teraz podaj linka do tej strony co ogladałaś. Sporo osob mnie na tej
grupie zna, to sobie od razu zweryfikuje twoje informacje. I jeszcze zdjecie
jest.... super! .. nie bedzie zatem problemu z rozróżnieniem.

Pozdrawiam

Krzysztof K.

--
Kaja

20. Data: 2006-08-17 19:04:45

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

marchand napisał(a):

> Na stronie 'tego" marchanda = czyli mnie, byc nie mogła bo 'ten' marchand
> nie ma strony internetowej i to ... tak z grubsza tyle.

Ok, sorry.

> ( chyba nie pomyliłam go z
> kimś innym).
>
> Wychodzi na to, ze jednak pomyliłaś.

Przepraszam. Dobrze, że w nawiasie napisałam, że nie jestem pewna czy
nie pomyliłam Cię z kimś innym.

> I to jaki! Okropny :-) Kilka grupowiczek już sie co do tego pozbyło
> jakichkolwiek wątpliwości :-)))

Fajnie, że masz poczucie homoru :-)

> To teraz podaj linka do tej strony co ogladałaś.

Linka nie mam, ale tutaj (trochę postów wyżej, wczorajszych) miła
grupowiczka przypomniała mi, że to jest LeoTar (czy jak mu tam).
Jakiś czas temu ludzie z nim dyskutowali na grupie "pl.soc.prawo".
Google powinny znaleźć jego stronę.

Sporo osob mnie na tej
> grupie zna, to sobie od razu zweryfikuje twoje informacje. I jeszcze zdjecie
> jest.... super! .. nie bedzie zatem problemu z rozróżnieniem.

Na tej grupie nie widziałam Twoich postów, więc sorry.

Kaja

Problem z podnieceniem
Niedobrzemi, mam nudności !
kamica miąższowa , kamien w śliniance POMOCY!!!
Po koncercie.
znowu o HPV