Środki przeciwbólowe

1. Data: 2003-06-03 07:15:45

Temat: Środki przeciwbólowe
Od: "Jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Ostatnimi czasy w telewizji mamy natłok reklam związanych ze srodkami
przeciwbólowymi.
Wiemy, że kazdy z tych srodków na działanie uboczne. Moje pytanie,
szczególnie do specjalistów: Które z powszechnie znanych środków
przeciwbólowych są najmniej szkodliwe a które bardziej ?

2. Data: 2003-06-03 09:16:54

Temat: Re: Środki przeciwbólowe
Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiemy, że kazdy z tych srodków na działanie uboczne. Moje pytanie,
> szczególnie do specjalistów: Które z powszechnie znanych środków
> przeciwbólowych są najmniej szkodliwe a które bardziej ?

moze nie jestem specjalista w tej sprawie , ale pozwole sobie na
wypowiedz...
gdyby tylko tak rozgraniczac srodki p/bolowe na najmniej szkodliwe i
najbardziej , to skonczylibysmy na tym ze te najszkodliwsze poszly by do
lamusa ... ale tak sie nie dzieje , bo liczy sie tez ich skutecznosc, poza
tym jedne dzilaja na jednych a na drugich nie . wazne sa tez przyzwyczajenia
osobnicze do konkretnych srodkow.
zreszta jak wspomniales kazde z nich ma jakies dzialania uboczne , mowi sie
ze najmniej szkodliwy jest paracetamol i inne ktore go zawieraja...ale wtedy
ostroznie z alkoholem :)))
zauważ ze srodki p/bolowe to jedne z najlepiej sprzedajacych sie lekow i to
bez recepty , wiec firmy (bo moga reklamowac tylko te ktore mozna kupic bez
recepty) przescigaja sie w srodkach i chca zeby to ich preparaty kupowac,
normalne prawa rynku....i wyglada to tak mniej wiecej jakby ktos zapytal
jaki proszek do prania wybrac.... jeden wybierze dosie a drugi persil , a w
sumie to i tak kazdy z nich wypierze....
jedno ci moge powiedziec nie uzywaj etopiryny( to od gozdzikowej)... bo to
jest cholernie szkodliwe
mam nadzieje ze czujesz sie usatysfakcjonowany :)
pozdrawiam , monika

Prosba/cukrzyca
Trucizna
Bardzo słaba pamięć