Środki przeczyszczające

11. Data: 2005-11-16 21:00:19

Temat: Re: Środki przeczyszczające
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dlg369$ju2$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: ape <a...@n...poczta.fm>
Było:

> moglbys mi przyblizyc zasadnosc dzwigania kogokolwiek przy
> dzialaniu ratowniczym w powyzszych przypadkach?

Żeby umarł nie w kiblu tylko na korytarzu albo no gdzieś indziej, na
przykłąd nie w kiblu, bo to głupio wygląd na nagrobku: "Umarł w kiblu"

> co rozumiesz przez skret kiszek i jak to moze wplynac na nagle
> zejscie w kiblu?

Jeszcze nie wiem... Ale jak źle policzy masę ciała i da za dużo tego
szuwaksu na przeczyszczenie to kichy mogą dostać zawału, nie?

12. Data: 2005-11-16 21:36:55

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dlg6m7$hir$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Żeby umarł nie w kiblu tylko na korytarzu albo no gdzieś indziej, na
> przykłąd nie w kiblu, bo to głupio wygląd na nagrobku: "Umarł w kiblu"

na jedno wychodzi czy w kiblu, na korytarzu czy na rowerze...
... tak czy owak "umarl w butach" :P

> Jeszcze nie wiem... Ale jak źle policzy masę ciała i da za dużo tego
> szuwaksu na przeczyszczenie to kichy mogą dostać zawału, nie?

oj, to znacznie by nalezalo przekroczyc dosis therapeutica :-)

--
pozdro
ape

13. Data: 2005-11-17 10:03:43

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dlg8rs$i4h$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: ape <a...@n...poczta.fm>
Było:

> oj, to znacznie by nalezalo przekroczyc dosis therapeutica :-)

Miałem takiego wykładowcę, który potrafił do dużej ilości rozmów wtrącić
uzasadnione treścią: "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu".
A wszyscy wiemy ile złego faszyzm uczynił na świecie...

kregoslup- chyba?
Zalewające się ucho
zapalenie spojówki i skrzywiona przegroda nosowa
[gdzie ?]dobry dermatolog we Wrocławiu
opryszka jamy ustnej