Środki przeczyszczające

1. Data: 2005-11-14 18:12:12

Temat: Środki przeczyszczające
Od: "andrzej" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można w każdej aptece kupić środek przeczyszczający? W jakieje jest to
formie (tabletka)? Jaka jest ew. cena?

2. Data: 2005-11-14 18:27:25

Temat: Re: Środki przeczyszczające
Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest ich mnóstwo,zależy dla kogo, po co,
Użytkownik "andrzej" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy można w każdej aptece kupić środek przeczyszczający? W jakieje jest to
> formie (tabletka)? Jaka jest ew. cena?
Jest ich mnóstwo, zależy dla kogo, po co, w różnych cenach, ale raczej
niedrogo. w aptece na pewno Ci poradzą
TMK

3. Data: 2005-11-15 06:24:06

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ma być kawał dla kolegów ze szkoły?
J.

4. Data: 2005-11-15 17:57:52

Od: "andrzej" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ma być kawał dla kolegów ze szkoły?

Dla kolegów nie, ale dokładniej dla kolegi, ciągle odemnie pożycza kanapki,
po tym mam nadzieję że się mu odechce. Co gorsza z tą kanapką dzieli się
jeszcze z innymi kumplami, tak więc w klopie nie będzie sam <lol>

5. Data: 2005-11-16 07:14:08

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś były w aptekach czekoladki przeczyszczające - ponoć skuteczne ;-)
Co do innych srodków to jest tego sporo, od ziołowych Alaxów po chemiczny
Bisacodyl
J.

6. Data: 2005-11-16 08:11:09

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> Kiedyś były w aptekach czekoladki przeczyszczające - ponoć skuteczne ;-)
> Co do innych srodków to jest tego sporo, od ziołowych Alaxów po chemiczny
> Bisacodyl

Bisacodylu nie wyczuje - bez smaku jest - polecam.
Tez nie moglismy sobie w pracy poradzic z wyzeraczem kanapek ;-]]
(tak z 4 rozkruszyc i zbeltac z maselkiem.....)

zdrowki
hania

7. Data: 2005-11-16 09:55:45

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogratulować poczucia humoru. A właściwie po co się krępujesz, nasyp do
kanapki trucizny na szczury, pozbędziesz się problemu raz na zawsze.
Leki to nie zabawka nastolatków co nie potrafią sobie z kolegami ułożyć
stosunków.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

8. Data: 2005-11-16 11:16:20

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanapkowym skrytożercom mówimy NIE
J.

9. Data: 2005-11-16 17:22:12

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dld7kd$8dq$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: andrzej <a...@i...pl>
Było:

> [...]
> pożycza kanapki, po tym mam nadzieję że się mu odechce. Co gorsza
> z tą kanapką dzieli się jeszcze z innymi kumplami, tak więc w

Jeśli jednak zrobisz ten prześmieszny dowcip i kolega dostanie skrętu kiszek
czy krwotoku z hemoroidów to bądź gotów pomóc mu aby nie umarł w tak
poniżającym na śmierć miejscu, udźwigniesz go?

10. Data: 2005-11-16 20:00:23

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dlfpt9$jb3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> czy krwotoku z hemoroidów to bądź gotów pomóc mu aby nie umarł w tak
> poniżającym na śmierć miejscu, udźwigniesz go?

moglbys mi przyblizyc zasadnosc dzwigania kogokolwiek przy dzialaniu
ratowniczym w powyzszych przypadkach?
co rozumiesz przez skret kiszek i jak to moze wplynac na nagle zejscie w
kiblu?

--
pozdro
ape

kregoslup- chyba?
Zalewające się ucho
zapalenie spojówki i skrzywiona przegroda nosowa
[gdzie ?]dobry dermatolog we Wrocławiu
opryszka jamy ustnej