Stadność wasza.

1. Data: 2010-11-04 14:55:00

Temat: Stadność wasza.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość: Tego posta nie zrozumiecie, bo weszliście w zbiorowość,
czyli nie widzicie jak się zachowujecie. Mówicie stadny jest Chiron ,
Duch...a popatrzyliście na siebie. Jęczycie na kościółek, że dzieciaki
z pornosów seksu się dowiadują, że nie ma edukacji seksualnej, że
dzieciaki rodzą dzieciaki. To teraz czym jest obecna esencja waszej
zbiorowości?. Jak ma tu być wychowanie seksualne, jak wy szydzicie ,
wyjecie jak dewoty z pod kościoła na kilkaka rzeczy tego seksu
dotyczące. Tu jest właśnie ten moment, w zbiorowości nie widzi się co
się robi, więc swoim zachowaniem zaprzeczacie temu co tak często jest
bolące, że nie ma seksualnego wychowania. Tak działa zbiorowość. Poza
tym jesteście skrajnie niedojrzali, bo ulegliście tej zbiorowości i
wszystko co napiszę, jest takie jakbym rzucał w pomnik Stalina, czyli
nic nie dociera, nie myślicie...tylko prujecie się jak koty, którym
nadepnięto na ogon. I te bzdury, że erotyzm jest intymny, gdy
większość z was domaga się go w szkole, nawet nie myślicie, oddaliście
się zbiorowej euforii. I nie jest glob ani podniecony a nie spełniony,
po prostu zachowuje się zupełnie naturalnie, bo ciało i jego potrzeby
seksualne są czym naturalnym i nie ma żadnej możliwości pomijać tą
rzecz. A erotyzm jest sferą społeczną, bo się edukuje, profesjonalnie
co jest co i po i dlaczego i się o nim normalnie rozmawia, bo nie ma w
nim nic dziwnego. Dzięki takim osobą jak wy, możecie się wypchać z
pretensjami do kk, to wy jesteście winni sytułacji zaniedbania w
Poksce tej sfery społecznej, czyli edukacji seksualnej.
Mogę tylko ubolewać nad waszym życiem seksualnym, bo jeśli jesteście
tacy w domciu, to to życie jest nazwyczaj przykre i szare.
A teraz chyba pójdę spać, bo w Sądzie caŁy dzień siedziałem...ale za
to jaką fajną babeczkę , dojrzałą, poznałem...prawniczkę.

2. Data: 2010-11-04 15:11:55

Temat: Re: Stadność wasza.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 15:55, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> A teraz chyba pójdę spać, bo w Sądzie caŁy dzień siedziałem...ale za
> to jaką fajną babeczkę , dojrzałą, poznałem...prawniczkę.

No to będziesz miał co robić przed zaśnięciem :-)

Stalker

3. Data: 2010-11-04 16:59:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> No to będziesz miał co robić przed zaśnięciem :-)
>
> Stalker

Przecież dopiero co ją poznałem.

Komunikat dla ludnosci tubylczej - (6)
Sny.
Seks z nienawiści...
Nowy, modny i przyjemny trend.
Boze cos Polske - czyli, PNZ (polski narodowy zajob)- inaczej: Blondynizm