Stałe mają się ruszać...

1. Data: 2008-08-16 15:27:30

Temat: Stałe mają się ruszać...
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

...czy nie? Jedynka wyrosła. Ustawiała się jak trza. Teraz rośnie druga,
ale pierwsza zaczęła się ruszać. Na oko nienormalnie to nie wygląda, skoro
trochę z nią i obok niej rośnie nowy ząb, ale wolę się upewnić. Mają prawo
stałe wcześniejsze się ruszać, czy nie? :)

*Habeck*
- Schutzbach

2. Data: 2008-08-17 13:54:29

Temat: Re: Stałe mają się ruszać...
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> trochę z nią i obok niej rośnie nowy ząb, ale wolę się upewnić. Mają prawo
> stałe wcześniejsze się ruszać, czy nie? :)

a po co Ty tam grzebiesz?? daj im (zebom) wreszcie upragniony spokoj!!!! :)

moga sie ruszac, jeszcze nie maja wyksztalconych calych korzeni. Zab wyrasta
kiedy mniej wiecej 3/4 korzenia jest wytworzona, potem rosnie juz caly
korzen. Moga sie wiec ruszac. Ale im nie pomagaj....(moze corka grzebie tez
paluchami, Ty grzebiesz, moze zgrzyta dodatkowo ruszajac ten zab)
won od ust! ;)

i.

3. Data: 2008-08-17 20:15:43

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.08.2008, o godzinie 15.54.29, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> a po co Ty tam grzebiesz?? daj im (zebom) wreszcie upragniony spokoj!!!! :)

Co za ja? Co za ja?! CO?
Dziecko mniĘ informuje a ja tylko sprawdzam czy ma rację. :) Ma - jedynka
troszki się rusza.

> [...]
> korzen. Moga sie wiec ruszac. Ale im nie pomagaj....(moze corka grzebie tez

Nie. Językiem. I gryzie nimi. Poważnie! :)

> Ty grzebiesz,

Och... Ten jeden raz można uznać za niebyły. Jeden raz przeca! :)

> moze zgrzyta dodatkowo ruszajac ten zab)

Fakt - zgrzyta czasem, ale za cholerę nie wiem, czy akurat jedynkami.

> won od ust! ;)

Znaczy ma nic nie jeść! Chcesz mi dziecko zagłodzić!?

Dzięki. :)

*Habeck*
- Schutzbach

Jak pomóc, jak przekonać, jak nauczyć