Staly aparat ortodontyczny-cena

1. Data: 2004-03-11 16:09:31

Temat: Staly aparat ortodontyczny-cena
Od: "P!k@chu" <pikachu=WYTNIJ=TO@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdzie w neci enie moge znalezc cennika. Interesuje mnie cena takiego
niewidocznego, transparentnego aparatu - szafirowego, czy porcelanowego,
dokladnie juz nie pamietam. Moze ktoras z was miala doswiadczenia z takowym,
albo chodziaz zna cene.
Dzieki.

P!k@chu

1. Data: 2004-03-11 17:54:17

Temat: Re: Staly aparat ortodontyczny-cena
Od: "Sylwik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w trójmiescie od 2000 do 3000 zł. zależy gdzie i u kogo
pozdro

1. Data: 2004-03-11 19:06:16

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwik wrote:
> w trójmiescie od 2000 do 3000 zł. zależy gdzie i u kogo
> pozdro

A parę postów wyżej jest wątek o aparatach. Sama podawałam linka do strony
gabinetu dentystycznego, gdzie cennik jest.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-12 22:34:49

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zalezy gdzie, ja dałam za porcelanki 1800 x2, Wrocław.

Nusia

Re: Liposyne ?
Nowosci z UK
Re: nierowne piersi..