Stare podkłady kolejowe ???

1. Data: 2005-09-13 07:31:34

Temat: Stare podkłady kolejowe ???
Od: "Jan" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
moje pytanie dotyczy starych podkładów kolejowych. Zamierzam je wykorzystać
jako krawędzie trawnika oddzielając nimi żwirek, którym chcę obsypać dookoła
dom. Opaska ta ma się znajdować ok. 80 cm od ścian domu - okna nisko ok.1 m.
Przeczytałem, że podkłady mogą wydzielać nieprzyjemny zapach substancji,
którą zostały nasączone (olej kreozotowy). Nie zaleca się również stosowania
podkładów w miejscach w których się długo przebywa. Jak to jest w praktyce?
Proszę o kilka uwag i doświadczeń w tym temacie. Czy przy takim rozwiązaniu
zapach może być uciążliwy w domu?

Pytanie 2. Może ktoś wie gdzie w okolicach Grodziska Mazowieckiego można
kupić takie podkłady i jaka jest ich cena.

Pozdrawiam
Jan

2. Data: 2005-09-13 09:06:00

Temat: Re: Stare podkłady kolejowe ???
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
praktyce?
> Proszę o kilka uwag i doświadczeń w tym temacie. Czy przy takim

Przeczytaj ten artykuł http://www.ogrody.agrosan.pl/kaliszan/podklady.html.
A potem może zmienisz koncepcję:)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-09-13 09:26:13

Od: "Jan" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj ten artykuł
http://www.ogrody.agrosan.pl/kaliszan/podklady.html.
> A potem może zmienisz koncepcję:)

Przeczytałem - no budujące to nie jest :(

J.

4. Data: 2005-09-14 19:04:30

Temat: Re: Stare podk?ady kolejowe ???
Od: Paweł Więcek <c...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

Thus wrote Jan <p...@b...pl>:
> Przeczyta?em, ?e podk?ady mog? wydzielaae nieprzyjemny zapach substancji,

Nieprzyjemny???

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | http://www.coven.vmh.net/ <c...@v...net> GSM: +48603240006 |

5. Data: 2005-09-14 19:42:06

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Więcek <c...@v...net> wrote:

> Nieprzyjemny???

Ooo, powitać, powitać.. Parafrazując stare powiedzenie, wszyscy
w końcu trafiają na ogrody :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS i zupełnie na marginesie: coby nie śmierdziało to można wybrać
podkłady betonowe zamiast drewnianych :-)
--
Żyje nad Padem pewien opat,
co się zamartwia, że Pad opadł.

6. Data: 2005-09-15 07:42:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:
(...)
> PS i zupełnie na marginesie: coby nie śmierdziało to można wybrać
> podkłady betonowe zamiast drewnianych :-)

A czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć, po co wogóle te podkłady w ogrodzie?
Ktoś ma wujka kolejarza i chce mu oddać przysługę? Krasnale stały się
zbyt popularne i to a być coś "w tym stylu"?
Z betonowych może by się dało ułożyć niskie murki do całkowitego
obrośnięcia, ale też nie jestem pewna.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-09-15 08:12:15

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> A czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć, po co wogóle te podkłady w ogrodzie?
[...]

Pomyśl o nich jak o drewnie konstrukcyjnym, które jest "wspaniale"
zabezpieczone na wiele wiele lat.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-09-15 08:41:16

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Pomyśl o nich jak o drewnie konstrukcyjnym, które jest "wspaniale"
> zabezpieczone na wiele wiele lat.

A jaka konstrukcja może być śmierdząca i szkodliwa? Chyba tylko jakaś
"ozdóbka" w pewnej odległości od domu?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2005-09-15 08:42:14

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Krystyna Chiger napisał(a):
> [...]
[...]

Pomyśl o nich jak o drewnie konstrukcyjnym, które jest "wspaniale"

Proponuję rozszerzyć asortyment o wyroby azbestowe , np eternit :-)))
--

Pozdrawiam :-) pithal

10. Data: 2005-09-15 09:11:18

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
> Pomyśl o nich jak o drewnie konstrukcyjnym, które jest "wspaniale"
> zabezpieczone na wiele wiele lat.
> pozdr. Jerzy
>

> Proponuję rozszerzyć asortyment o wyroby azbestowe , np eternit :-)))

Mnie czy Janowi? Bo jak jemu to nie ten adres.
:-(
pozdr. Jerzy

liliowce w cenie zlota??
rosiczka - kłopot!!
1,2 i 3 miejsce w google.pl - tanio,gwarancja!
Suchodrzew tatarski
naturalny staw- problem;-(