Stare tapety - jak zerwac ?

1. Data: 2004-06-28 13:09:53

Temat: Stare tapety - jak zerwac ?
Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

1-go lipca wchodze do swojego wlasnego M.
Bede zdzieral tapety - popytalem, poczytalem - juz wiem ze
naciac/nakluc, namoczyc, rwac.
A co zrobic gdy klej zapaskudzil tynki ?

Adam

1. Data: 2004-06-28 16:41:36

Temat: Re: Stare tapety - jak zerwac ?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.06.2004 15:09, Użytkownik Adam napisał:

> Bede zdzieral tapety - popytalem, poczytalem - juz wiem ze
> naciac/nakluc, namoczyc, rwac.

Można lekko przeszlifować grubym papierem ścierny - tak by naruszyć
spójność górnej warstwy.

> A co zrobic gdy klej zapaskudzil tynki ?
Umyć ściany wodą z mydłem malarskim :-)

Dodatkowo mam prośbę: zmień proszę kodowanie znaków na ISO-8859-2. Z
góry dziękuję :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

Jaka pralka do 1500PLN?
Zmywarka
podloga
zegarek :D
dlaczego gipsar spływa podczas gruntowania