Stary zapomniany list cdn

1. Data: 2001-01-26 08:42:24

Temat: Stary zapomniany list cdn
Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
W sprawie osób niepełnosprawnych na AGH do dzisiaj według moich informacji
zostały przeprowadzone rozmowy z ON uczącymi się na tej uczelni. Trwają
prace nad informatorem dla przyszłych studentów niepełnosprawnych. według
tego co pisał mi pan Paweł Łacinki do pracy nad tym problemem ma być
włączona cała społeczność Studencka AGH. Powstaje biuro do spraw osób
niepełnosprawnych. Jak widać coś się zaczyna dziać i dobrze.
Serdecznie dziękuję wszystkim którzy przysłali mi na priv materiały. AA za
propozycję nad którą coraz poważniej się zastanawiam. Zwłaszcza dziękuję za
materiały z I Małopolskiego Festiwalu Niepełnosprawnych. I za wszystkie
dobre słowa w tej sprawie.

"Zawsze idź za swoją legendą "
[ cytat z Alchemika]
p...@p...onet.pl