Starzec z demencją trzyma palec...

1. Data: 2021-11-21 22:52:15

Temat: Starzec z demencją trzyma palec...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... na przycisku i kodach od atomówki w USA!

Biden po badaniach: Czuję się dobrze. Nic się nie zmieniło. Jestem w
świetnej formie i już nie mogę się doczekać moich 58. urodzin.

Urodził się w 1942 roku, ma 79 lat.

Film:
https://twitter.com/waldemarkowall/status/1461788953
820946444?s=21

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-22 10:46:55

Temat: Re: Starzec z demencją trzyma palec...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.11.2021 o 22:52, XL pisze:
> [...]
>
> Biden po badaniach: Czuję się dobrze. Nic się nie zmieniło. Jestem w
> świetnej formie i już nie mogę się doczekać moich 58. urodzin.

Wniosek z tego taki:

Nie żartuj wśród idiotów.

A że takich pełno w internecie...

--
Ewa

3. Data: 2021-11-22 17:35:53

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.11.2021 o 22:52, XL pisze:
> ... na przycisku i kodach od atomówki w USA!

Szaleństwo jest lepsze od demencji?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2021-11-22 17:35:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Biden po badaniach: Czuję się dobrze. Nic się nie zmieniło. Jestem w
> świetnej formie i już nie mogę się doczekać moich 58. urodzin.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/joe-biden-popel
nil-wpadke-pomylil-wnuczke-z-martwym-synem/lfskgx9

5. Data: 2021-11-22 17:47:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

820946444?s=21

> https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/joe-biden-popel
nil-wpadke-pomylil-wnuczke-z-martwym-synem/lfskgx9

https://www.o2.pl/informacje/wybory-w-usa-niezreczna
-wpadka-joe-bidena-na-finiszu-kampanii-prezydenckiej
-6568897403398912a

6. Data: 2021-11-22 18:45:09

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 17:35, XL pisze:

820946444?s=21

> https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/joe-biden-popel
nil-wpadke-pomylil-wnuczke-z-martwym-synem/lfskgx9

Faktycznie, demencja to niewesoła sprawa.

Ale wróćmy do pytania, na które nie odpowiedziałaś:
Szaleństwo jest lepsze od demencji?

https://www.wprost.pl/swiat/10319926/trump-chce-lecz
yc-koronawirusa-wybielaczem-internauci-wola-memy.htm

Nie wydaje mi się, że to jest kompetentna osoba do trzymania łapy na
przycisku i kodach od atomówki.
A co ty o tym sądzisz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-11-22 19:28:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

>>> https://twitter.com/waldemarkowall/status/1461788953
820946444?s=21

nil-wpadke-pomylil-wnuczke-z-martwym-synem/lfskgx9

> Faktycznie, demencja to niewesoła sprawa.

Co tak zachowawczo? Jakby Duda zapomniał, jak się nazywa Tusk, to byś się
tu publicznie zesrał w gacie z oburzenia.

> Ale wróćmy do pytania, na które nie odpowiedziałaś:
> Szaleństwo jest lepsze od demencji?

Nie czytałam pytania. Nie studiuję twoich wypocin z uwagą, wyławiam co
śmieszniejsze kąski. Niedosmażony popcorn wypluwam.

> [...]
yc-koronawirusa-wybielaczem-internauci-wola-memy.htm

> Nie wydaje mi się, że to jest kompetentna osoba do trzymania łapy na

Nic. Niczego nie sądzę o wybiórczym przekazie z ochnastej ręki o czymś,
czego kontekstu nie znam i znać nie będę.

8. Data: 2021-11-23 11:43:58

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 19:28, XL pisze:

> Co tak zachowawczo? Jakby Duda zapomniał, jak się nazywa Tusk, to byś się
> tu publicznie zesrał w gacie z oburzenia.

Tak jak ty w przypadku Bidena? Nie wydaje mi się.

Jakby tylko zapomniał jak nazywa się Tusk, to może byłby nawet niezłym
prezydentem. Ale tego już się nie dowiemy.

> Nie czytałam pytania. Nie studiuję twoich wypocin z uwagą, wyławiam co
> śmieszniejsze kąski. Niedosmażony popcorn wypluwam.

Czyli odstawianie ci nie wychodzi.
A tak obiecywałaś...

yc-koronawirusa-wybielaczem-internauci-wola-memy.htm

> Nic. Niczego nie sądzę o wybiórczym przekazie z ochnastej ręki o czymś,
> czego kontekstu nie znam i znać nie będę.

W przypadku Bidena ci to nie przeszkodziło.
Aż się zesrałaś w gacie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zaorane państwowe lecznictwo.